camtor Skrevet 23. februar 2015 #1 Skrevet 23. februar 2015 Er det noen andre enn meg som har fobi mot tær? Mine egne går fint, jeg elsker fotmassage, men selv kjæresten min sine tær freaker meg ut. Er det noen som sliter med det samme? noen som har tips til å overkomme det?
Kragebein Skrevet 23. februar 2015 #2 Skrevet 23. februar 2015 Jeg takler ikke å bli tatt på på føttene eller tærne, ei heller å være i nærheten av kjæresten min sine. Det er heller ikke noe jeg har lyst til å gjøre, så jeg gjør ingenting for å prøve å overkomme det. 1
Gjest Tickety-Boo Skrevet 23. februar 2015 #3 Skrevet 23. februar 2015 Jeg har ikke fobi, men jeg synes alles tær er ekle. Inkludert mine egne. Om sommeren er det verst da mange viser sine ekle tær i åpne sko. Æsj! PS Små barneføtter er ikke ekle.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #4 Skrevet 23. februar 2015 Anonymous poster hash: b7966...d39 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #5 Skrevet 23. februar 2015 Alles tær er kjempeekle, mine egne inkludert. Går aldri barbent, og foretrekker at andre velger det samme. Anonymous poster hash: 042b3...d8f 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #6 Skrevet 23. februar 2015 Enig med dere! Til og med mine barns små tær kan jeg styre meg for. Trenger liksom ikke å få dem oppi ansiktet... Sokker er en bra ting. Husker da jeg bodde i utlandet at mange gikk barbent i skoene sine. Det ga meg også frysninger å tenke på alle de nakne føttende og tærne som gnisset og gnikket inne i skoene, og hvis personen da skulle inn, ville de gå barbeint? Anonymous poster hash: baccb...7ae 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå