Gå til innhold

Et "knekk" i benet ved trening

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere :)

Jeg har en mageøvelse jeg liker veldig godt som innebærer at jeg ligger på ryggen med bena rett opp i taket og jeg senker dem sakte ned mot bakken. Problemet er at idet jeg nærmer meg bakken, så "knekker" det i venstre ben, oppe ved hoften. Det er ikke vondt eller ubehag, bare utrolig irriterende. Hva kan dette være og hva kan jeg gjøre for å fjerne det?

Anonymous poster hash: 96acb...64e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok en sene som "hopper", enten over senefestet sitt, eller over f.eks hoftekula. Det er ikke farlig eller vondt, men höres hinsides ut og er plagsomt

Anonymous poster hash: ccad8...65d
Skrevet

Hei dere :)

Jeg har en mageøvelse jeg liker veldig godt som innebærer at jeg ligger på ryggen med bena rett opp i taket og jeg senker dem sakte ned mot bakken. Problemet er at idet jeg nærmer meg bakken, så "knekker" det i venstre ben, oppe ved hoften. Det er ikke vondt eller ubehag, bare utrolig irriterende. Hva kan dette være og hva kan jeg gjøre for å fjerne det?

Anonymous poster hash: 96acb...64e

Fysioterapi.

Høres ut som du har en låsning i hofta.

Skrevet

Er fysioterapeut. Høres ut som snapping hip, slik du fikk som svar av første AB. Kan være ubehagelig, men er stort sett ufarlig. Legg inn mer bevegelighetstrening i programmet ditt.

Anonymous poster hash: 4edf4...339

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...