Gjest Anonymous Skrevet 12. august 2004 #1 Del Skrevet 12. august 2004 Du er observert. Har du det bra? :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 13. august 2004 #2 Del Skrevet 13. august 2004 Det var hyggelig av deg, Trøffel. Selvom du er en stor flørt, vil du jo alltid være min TrøffelHELT. Ja, jeg har det bra! Og du selv? Forstod det slik at lillegutt ikke er fullt så liten lenger? (... og da snakker jeg ikke om din "lillegutt" ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. august 2004 #3 Del Skrevet 13. august 2004 Forstod det slik at lillegutt ikke er fullt så liten lenger? (... og da snakker jeg ikke om din "lillegutt" ) Bra du presiserte det, ellers hadde jeg blitt utsatt for 24 hattråder fra Sandman på sekundet! Jeg har det strålende! Sola skinner som en hedmarking på satsdunken sin, alle er friske og fornøyde og livet leker! Daniel leker også! Bare fryd og glede, med andre ord. Koselig å se deg igjen, også - selv med ryggen til (agerer langsur) :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå