Gå til innhold

Håret mitt blir GRØNT etter badeland, hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har langt hår som dessverre har blitt lysfarget litt for mange ganger. Skulle gjerne ha avfarget skiten men har ikke råd eller samvittighet til å svi av 3000 kr hos frisør. Nå får nedre halvdel et klart og tydelig grønnskjær etter hver gang jeg har vært på badeland med barna mine, hjelp! Hva kan jeg gjøre for å få vekk dette??

Anonymous poster hash: dce94...8ac
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er klor som gjør det, men det visste du sikkert. Jeg var veldig plaget av det når jeg var barn. Sikkert fordi vi hadde svømming på skolen hver uke. Da fikk jeg en shampoo fra frisøren som skulle hjelpe. Hvorvidt den hjalp så voldsomt vet jeg ikke. Det var KMS og den het Phinish. Vet ikke om den eksiterer enda, men du kan jo høre med noen frisører om de har noen shampoer som kan hjelpe?

Skrevet

Det er klor som gjør det, men det visste du sikkert. Jeg var veldig plaget av det når jeg var barn. Sikkert fordi vi hadde svømming på skolen hver uke. Da fikk jeg en shampoo fra frisøren som skulle hjelpe. Hvorvidt den hjalp så voldsomt vet jeg ikke. Det var KMS og den het Phinish. Vet ikke om den eksiterer enda, men du kan jo høre med noen frisører om de har noen shampoer som kan hjelpe?

Det skal jeg gjøre... De bruker ikke klor som rensemiddel der men det er definitivt på grunn av rensemidlene, skjønner jo såpass. Og siden vi skal være der en gang i uka i lang tid fremover så må jeg nesten få tak i noe som hjelper :)

TS

Anonymous poster hash: 7e253...d51

Skrevet

Kjøp sjampo og balsam beregnet på folk som har farget håret rødt. De inneholder røde pigmenter som nøytraliserer det grønne.

Eller du kan bruke ketchup, men det lukter jævli

Skrevet

For å bli kvitt det grønne du ha nå så går du på apoteket å kjøper noe som heter

Askorbinsyre (fælt navn, jeg vet) vasker håret, påfører dette og lar det virke ca 5 min,

skyller håret, gjentar ved behov. Voila, grønnskjær borte. Så bruker du badehette

fremover for å slippe det grønne i håret :)

Anonymous poster hash: 285fd...f08
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...