Gå til innhold

Bestemor som glemmer barnebarnet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke helt hva jeg skal tro.

Et av barna mine hadde bursdag tidligere denne uka. Vi hadde ikke hørt noe fra svigerforeldrene mine på lang tid( en måned eller noe sånt). De bor på en annen kant av landet så vi ser dem sjelden. På bursdagen ringer svigermor mannen min på mobilen( vi var på badestranda) og lurer på hvordan vi har hatt det i sommer, om vi hadde det bra i Danmark osv. Mannen svarer litt på dette før han spør om det bare var det hun ringte for. Hu svarer at det var det. Men skal du ikke gratulere B med dagen sier mannen. Det er vel ikke nå h*n har bursdag sier svigermor. Jo det er idag sier mannen og jeg ser han er såret. Hu får snakke litt med ungen og sier gratulerer. Etterpå snakker hu mer med mannen og lurer på hva hu kan gi i gave.

:o

Jeg er helt paff og såret :cry: for det går vel ikke an for en bestemor og glemme bursdagen til barnebarna. At hu ringte var bare flaks( det var litt dålig vær hos dem) slik at ungen ikke merkat at bestemor ikke gidder å bry seg nok til å huske dagen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At man kan glemme en bursdag på selve dagen kan jeg forstå. Er selv av dem som husker både dagen før og etter, men der det er blåst ut av hodet på selve dagen. selv om det ikke er noe særlig å skulle glemme dagen til barnebarnet.

Men at hun svarer som hun gjør når hun blir gjort oppmerksom på det er jo helt utrolig. Håper hun ble skikkelig pinlig berørt og aldri mere glemmer den igjen.

Fint at ungen ikke merket dette.

Skrevet

hah, min sønn har fått gave til bursdagen av bestemor EN gang og den kom til jul..... han har bursdag i august....

Og ringer vi i det hele tatt i løpet av året...? neida.... :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...