Gå til innhold

Skal selge produkter. Til hvilken pris?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har begynt å lage diverse produkter som jeg hittil kun har brukt selv og gitt til familie. Men jeg har nå tenkt å prøve å selge noen av disse produktene, men jeg vet ikke helt til hvilken pris.

Jeg antar at hvert produkt vil koste ca. 30-100kr (det jeg trenger for å lage produktene). Hvor mye skal jeg da selge produktene for? En viss prosent mer?

Det er jo ikke sikkert dette blir noen suksess, men jeg vil jo ikke overprise og risikere at ingen vil kjøpe.

Anonymous poster hash: 48d83...b7e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er produktene? Kan jo være greit å vite. Finner du andre lignende produkter på nett som folk kan kjøpe?

Hvor lang tid bruker du på å lage dem?

Skrevet

Du må nesten si hva slags produkter det er snakk om, det er stor forskjell på pris på et par hjemmestrikka sokker og et oljemaleri, liksom.

Anonymous poster hash: 5c036...9b5
Skrevet

Hva er produktene? Kan jo være greit å vite. Finner du andre lignende produkter på nett som folk kan kjøpe?

Hvor lang tid bruker du på å lage dem?

Diverse skjønnhetsprodukter. Det er det jo myyye av. Så derfor vil jeg ikke overprise. Alt er av naturlige ingredienser, om det har noe å si. Jeg prøver også å lage produktene slik at der ser litt lukseriøs ut mtp innpakning, krukker, etiketter ol.

Jeg bruker alt fra 10min-1t. Men da kan jeg jo lage en del.

Jeg tenker å begynne med ca. 3 produkter, og så se hvordan det går.

Skrevet

Diverse skjønnhetsprodukter. Det er det jo myyye av. Så derfor vil jeg ikke overprise. Alt er av naturlige ingredienser, om det har noe å si. Jeg prøver også å lage produktene slik at der ser litt lukseriøs ut mtp innpakning, krukker, etiketter ol.

Jeg bruker alt fra 10min-1t. Men da kan jeg jo lage en del.

Jeg tenker å begynne med ca. 3 produkter, og så se hvordan det går.

Da har du jo et utgangspunkt i pris da. Så se på den, og hvis du mener din er "bedre" så kan du jo overprise det litt.

Skrevet

Da har du jo et utgangspunkt i pris da. Så se på den, og hvis du mener din er "bedre" så kan du jo overprise det litt.

Jeg har sett på diverse nettsider som selger lignende produkter (hjemmelaget). Da varierer prisene fra ca. 100kr-400kr. 400kr for en liten krukke synes jeg er drøyt...

• Liker 1
Skrevet

Jeg har sett på diverse nettsider som selger lignende produkter (hjemmelaget). Da varierer prisene fra ca. 100kr-400kr. 400kr for en liten krukke synes jeg er drøyt...

400 kr som timespris på noe slikt er jo ikke så drøyt syns jeg. Handler det om masseproduksjon på en fabrikk liksom så blir det jo noe annet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...