Gå til innhold

Hvordan skal jeg klare å glemme han? :/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg blir alltid ekstra tankefull på søndager, og føler jeg må få ut tankene mine et sted...

Det har seg slik at jeg traff en fyr gjennom tinder i fjord april. Omtrent 7 mnd siden. Vi møttes igjen i sommer da han var hjemme fra studier. Han var hos meg flere timer, og det var jo hyggelig det - men jeg merket han var litt uerfaren og utilpass, men fremdeles hyggelig var det jo. Husker at han spurte om han fikk ta igjen kysset som han ikke fikk gjort første gang vi møttes, haha. Utrolig rart og sjarmerende. Han har sagt at jeg er søt - men om han sier det for å komme ned i buksen på meg, er ikke godt å si.

Jeg har jo hatt i bakhodet at det ikke kan bli noe mer seriøst pga situasjonen og avstand, og fordi han er nok litt umoden sånn sett. Jeg har uansett ikke klart å glemme han… jeg har tenkt på han hver eneste dag siden jeg møtte han første gang i april. Dette har rett og slett aldri skjedd før - jeg har ikke følt det slik før. Aldri. Og vi kjenner hverandre ikke så godt en gang! Hva er det som skjer? Hvorfor føler jeg slik jeg gjør? Forstår det ikke… det henger ikke helt på greip.

I ettertid, har jeg selvsagt klart å sende han meldinger i fylla hvor jeg har sagt at jeg ikke får han ut av hodet og slike ting… dere skjønner tegnina. Sånn skikkelig kleine greier - men han har jo faktisk respondert på meldingene, og veldig hyggelig tilbake, så det må jo bety noe - eller? Hvis ikke kunne han vel latt være å svare på meldingene hvis han var totalt uinteressert…

Det er så utrolig flaut for meg, og da spesielt fordi vi ikke kjenner hverandre så godt. Men det nytter jo ikke å gråte over spilt melk…..

Har i tillegg sagt at vi ikke bør treffes så mye mer når han er hjemme pga det jeg "føler" - og da har han sagt at han skjønner, men håper jeg vil treffe han igjen i fremtiden. Hva skal det bety da? Mener han det oppriktig? Herregud, så mye tanker at jeg nesten blir kvalm.

Jeg aner ikke hvorfor jeg føler det slik så fort… det er vel kanskje en blanding av at han er så intelligent, søt, rar, sjenert og at jeg ikke kan få han. Ikke vet jeg egentlig, men sykt er det at han har vært i tankene mine siden i fjord april.

Vi har litt kontakt en sjeldent gang hvor han spør meg om ting, men det går lenge mellom hver gang vi har kontakt. Han er ikke så flink til å sende meldinger...

Sorry, ser det blir en veldig rotete tekst, men midt oppi alt kaoset, er det ikke så lett å sortere følelser.. :)

Hvorfor føler jeg det slik for en jeg knapt kjenner? Hvordan skal jeg klare å glemme han? Forstår ikke det, følelsene føles så irrasjonelt liksom… Hjelper heller ikke at jeg har et lite håp om å få kunne se han igjen i fremtiden. Timingen var liksom så utrolig dårlig nå i tillegg. Jeg har så jævlig lyst på han. Dere aner ikke...

Vi er 19 og 20 år gamle. Hilsen en forvirret jente..

Anonymous poster hash: 64fea...4fe
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finn på andre ting, gjør andre ting og "fjern" han fra livet ditt - det høres kanskje standard ut, men det går faktisk over.

• Liker 1
Skrevet

Får ikke en tinderdate ut av hode jeg heller. Det har gått ett år nå...

Har møtt mange i mellom tiden med og uten overnattning, men det hjelper ikke. Tror det vil gå over når jeg treffer en like god match. Bare å smøre seg med tolmodighet.

Anonymous poster hash: 60791...31c

• Liker 1
Skrevet

Får ikke en tinderdate ut av hode jeg heller. Det har gått ett år nå...

Har møtt mange i mellom tiden med og uten overnattning, men det hjelper ikke. Tror det vil gå over når jeg treffer en like god match. Bare å smøre seg med tolmodighet.

Anonymous poster hash: 60791...31c

Ja, jeg får vel gjøre det… fingrene mine KLØØØR etter å skrive til han, men jeg har klart å holde meg unna 1 mnd, og har sagt at jeg ikke f¨år sende melding før mars/april, og forhåpentligvis har han sendt til meg først… huff.

Hva skjedde mellom dere? Treffes dere ikke lenger?

Anonymous poster hash: 64fea...4fe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...