AnonymBruker Skrevet 22. februar 2015 #1 Skrevet 22. februar 2015 Jeg har alltid vært litt utenfor, kan man si, og har ikke skjønt helt dette med å pynte seg og å vise seg fra sin beste side. Ikke bruker jeg sminke heller. Ei heller har jeg skjønt dette med kjæreste. Jeg skjønner ikke hvordan man går frem eller hva man gjør eller hvordan man får kjæreste. Jeg tror jeg har slitt litt med "koder" og "språk" når det gjelder kjærestegreier, og også det med å være som jenter flest... Jeg har ofte vært avstandsforelsket, men tror ingen har skjønt det. Jeg føler meg rar når jeg skal prøve å pynte meg og sminke meg hjemme... Hva er galt med meg? Hvorfor kan jeg ikke være normal? Anonymous poster hash: 3447e...18d 1
Romilo Skrevet 22. februar 2015 #2 Skrevet 22. februar 2015 Du trenger absolutt ikke pynte deg og sminke deg for å få kjæreste! Jeg har hatt mange kjærester og ikke brukt sminke før i år fordi jeg skulle stå på scena. Alt til sin tid. Prøv å flørte litt, tulle litt, gutter liker humor 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2015 #3 Skrevet 22. februar 2015 Du trenger absolutt ikke pynte deg og sminke deg for å få kjæreste! Jeg har hatt mange kjærester og ikke brukt sminke før i år fordi jeg skulle stå på scena. Alt til sin tid. Prøv å flørte litt, tulle litt, gutter liker humor Jeg aner ikke hvordan man tuller og flørter ... jeg sliter skikkelig med dette. Jeg er jo over 30 også ... Anonymous poster hash: 79bdd...47e
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2015 #4 Skrevet 22. februar 2015 Har du venninner? Anonymous poster hash: ec50f...ff3
Miklo Velka Skrevet 22. februar 2015 #5 Skrevet 22. februar 2015 Jeg har det på samme måte, og er fullstendig ute av stand til å lese og sende signaler. Føler meg som en umoden fjortenåring, og føler meg helt hjelpesløs. Jeg har ingen anelse om hvordan jeg ser eller merker om ei jente er interessert, eller hva jeg skal si eller gjøre om jeg har mistanke om at hun er det. Om du klarer å knekke koden så håper jeg du deler den med oss her. :-)
Gjest Kili Skrevet 22. februar 2015 #6 Skrevet 22. februar 2015 Flørt, ikke vær usikker på deg selv. 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2015 #7 Skrevet 22. februar 2015 Har du venninner? Anonymous poster hash: ec50f...ff3 Nei, har problemer med å få venninner også. Anonymous poster hash: 79bdd...47e
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2015 #8 Skrevet 22. februar 2015 Nei, har problemer med å få venninner også. Anonymous poster hash: 79bdd...47e Det er nesten alltid slik...du må begynne der. Et sosialt nettverk er langt viktigere, partnere kommer og går. Og du kan ikke forvente deg å kunne bygge noe med en mann om du ikke kan relatere deg til jenter heller. Om du sliter sosialt og kanskje ift. selvtilliten er det en lengre vei å gå. Dette er en god bloggpost i alle fall; http://www.therulesrevisited.com/2011/10/learn-how-to-be-social.html Anonymous poster hash: ec50f...ff3
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2015 #9 Skrevet 22. februar 2015 Det er nesten alltid slik...du må begynne der. Et sosialt nettverk er langt viktigere, partnere kommer og går. Og du kan ikke forvente deg å kunne bygge noe med en mann om du ikke kan relatere deg til jenter heller. Om du sliter sosialt og kanskje ift. selvtilliten er det en lengre vei å gå. Dette er en god bloggpost i alle fall; http://www.therulesrevisited.com/2011/10/learn-how-to-be-social.html Anonymous poster hash: ec50f...ff3 Men det er ingen som vil være venn med meg ... Før hadde jeg noen venninner, men så fikk de seg kjæreste ... og nå har jo alle på min alder kjæreste, samboer og gjerne barn ... så det jeg må nok få meg kjæreste før jeg får meg venninner... Anonymous poster hash: 79bdd...47e
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2015 #10 Skrevet 22. februar 2015 Men det er ingen som vil være venn med meg ... Før hadde jeg noen venninner, men så fikk de seg kjæreste ... og nå har jo alle på min alder kjæreste, samboer og gjerne barn ... så det jeg må nok få meg kjæreste før jeg får meg venninner... Anonymous poster hash: 79bdd...47e Les det jeg linket til. Du må presse deg sosialt. Både ved å treffe flere, samt å utvikle noen sosiale egenskaper slik at din personlighet slipper igjennom og ikke drukner i usikkerhet. Du kan ikke lene deg på en mann, og du kan uansett ikke få en mann for noe mer enn sex om du mangler evnen til å uttrykke personlighet. Anonymous poster hash: ec50f...ff3 1
Nettinettet Skrevet 23. februar 2015 #11 Skrevet 23. februar 2015 Men det er ingen som vil være venn med meg ... Før hadde jeg noen venninner, men så fikk de seg kjæreste ... og nå har jo alle på min alder kjæreste, samboer og gjerne barn ... så det jeg må nok få meg kjæreste før jeg får meg venninner... Anonymous poster hash: 79bdd...47e Du kan ikke vente på at noe skal skje for at noe annet skal skje. Da vil du jo bare gå å vente da.. Det er det samme som de som venter med å prøve å få kjæreste til de har drømmejobben, eller eier leilighet, eller har fått lengre hår. Vi har alle en frykt for å bli målt ikke bra nok, det er den frykten som hindrer oss i å ta i bruk løsningene vi får. Vi vil sikre oss, sånn at vi mest sannsynlig vil stå sterkere og ikke bli avvist eller såret. Men eneste måten vi kan styrke oss selv på er å prøve å feile og lære av feilene vi gjør. Steg for steg, opplevelse for opplevelser. 1
gjest 321 Skrevet 23. februar 2015 #12 Skrevet 23. februar 2015 Jeg har det på samme måte, og er fullstendig ute av stand til å lese og sende signaler. Føler meg som en umoden fjortenåring, og føler meg helt hjelpesløs. Jeg har ingen anelse om hvordan jeg ser eller merker om ei jente er interessert, eller hva jeg skal si eller gjøre om jeg har mistanke om at hun er det. Om du klarer å knekke koden så håper jeg du deler den med oss her. :-) Du kan jo i alle fall prøve å legge merke til kroppsspråket hennes. Kvinner gjør ulike ting når de har interesse for noen/ikke interesse for noen. Prøv å les litt om det. Er en del småting man etterhvert kan legge merke til når du vet hva du ser etter, dessuten er det greit å være bevisst på ditt eget kroppsspråk og, så du vet hva du selv signaliserer. Det er jo i alle fall en start, hvis du føler deg helt lost. Andre ting er jo at jenter som er interessert ofte driver samtalen videre. Så snakker du med ei på facebook og hun spør mye tilbake, og prøver å ikke stoppe samtalen så er det et godt tegn. Men det kommer helt ann på hvor du sliter. Er det når du først treffer noen du sliter med å se hvem som er interessert eller ikke? Eller er det når du først har truffet noen og vil fortsette kontakten?
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #13 Skrevet 23. februar 2015 Men det er ingen som vil være venn med meg ... Før hadde jeg noen venninner, men så fikk de seg kjæreste ... og nå har jo alle på min alder kjæreste, samboer og gjerne barn ... så det jeg må nok få meg kjæreste før jeg får meg venninner... Anonymous poster hash: 79bdd...47e Jeg tror heller du må jobbe med deg selv før du skaffer deg kjæreste. Man lykkes ikke i et forhold hvis man ikke er glad i seg selv, og trives med den man er. En kjæreste kan ikke redde deg fra deg selv. Anonymous poster hash: dd204...72f
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #14 Skrevet 23. februar 2015 Du kan jo alltid få deg katterAnonymous poster hash: 1e95f...54c 1
Linnea27 Skrevet 23. februar 2015 #15 Skrevet 23. februar 2015 Du kan jo alltid få deg katterAnonymous poster hash: 1e95f...54c Katter er saa myke <3 1
Summers Skrevet 23. februar 2015 #16 Skrevet 23. februar 2015 Men det er ingen som vil være venn med meg ... Før hadde jeg noen venninner, men så fikk de seg kjæreste ... og nå har jo alle på min alder kjæreste, samboer og gjerne barn ... så det jeg må nok få meg kjæreste før jeg får meg venninner... Anonymous poster hash: 79bdd...47e Du kan jo bruke tid på å få venner og kjæreste samtidig og lettere å få venner enn kjæreste.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #17 Skrevet 23. februar 2015 Jeg har en teori om at alle andre enn meg ble tatt til side på ungdomsskolen og fikk egen undervisning i hvordan få seg kjæreste. Spøk til side så gikk jeg virkelig glipp av all kløning og utdriting med det annet kjønn på videregående og ungdomsskolen og fallhøyden blir for stor i voksen alder når jeg er like udugelig som en 15-åring. Jeg lærer stadig og heldigvis ikke for ydmykende. Men som andre sier her bør du nok fokusere på å få deg en sosial omgangskrets først.Anonymous poster hash: d9e2c...94f
Miklo Velka Skrevet 23. februar 2015 #18 Skrevet 23. februar 2015 (endret) Du kan jo i alle fall prøve å legge merke til kroppsspråket hennes. Kvinner gjør ulike ting når de har interesse for noen/ikke interesse for noen. Prøv å les litt om det. Er en del småting man etterhvert kan legge merke til når du vet hva du ser etter, dessuten er det greit å være bevisst på ditt eget kroppsspråk og, så du vet hva du selv signaliserer. Det er jo i alle fall en start, hvis du føler deg helt lost. Takk for tipset, skal se om jeg finner noe å lese om dette noen steder. Andre ting er jo at jenter som er interessert ofte driver samtalen videre. Så snakker du med ei på facebook og hun spør mye tilbake, og prøver å ikke stoppe samtalen så er det et godt tegn. Det er dårlig nytt for meg, det er helt klart. Tror ikke jeg husker sist noen viste interesse på den måten. Men det kommer helt ann på hvor du sliter. Er det når du først treffer noen du sliter med å se hvem som er interessert eller ikke? Eller er det når du først har truffet noen og vil fortsette kontakten? Begge deler. Jeg er fullstendig sjanseløs til å se om noen er interessert eller ikke. Men jeg sliter også med det å holde interessen oppe hos de jeg treffer. Vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre eller si, eller hvordan jeg skal oppføre meg. Jeg har ikke mange venner, men har et par gode gode venner, hvorav en av de bor langt unna meg. Jeg er ikke så veldig sosialt intelligent, så jeg er ikke flink til å ta initiativ til sosiale treff, bortsett fra med et par stykker. Og siden jeg ikke er så flink på den biten så blir jeg sjeldent eller aldri invitert med på noe selv heller. Endret 23. februar 2015 av Gibralfaro
gjest 321 Skrevet 24. februar 2015 #19 Skrevet 24. februar 2015 Takk for tipset, skal se om jeg finner noe å lese om dette noen steder. Står masse om kroppsspråk på nett, men ikke les på "tullesider" finn psykologigreier heller. Er endel ting du kan gjøre selv for å framstå som mer selvsikker. Hadde jeg vært deg så ville jeg jobbet med meg selv, blitt tryggere på meg selv slik at du utstråler at du har litt glimt i øyet og er selvsikker. Er ofte bare småting man må endre på utad, som holdning, øve deg på å holde blikk kontakt, mer kroppskontakt osv. Du kan jo såklart også gjøre ting som gjør deg mer selvsikker, trene, ha hobbier du mestrer bra etc. Begge deler. Jeg er fullstendig sjanseløs til å se om noen er interessert eller ikke. Øvelse gjør mester, jo mer du treffer nye folk og øver deg på å pushe dine egne grenser, jo mer komfortabel blir du i ulike situasjoner. Hvis du i tillegg kan endel om kroppsspråk o.l. så vil du etterhvert fortere legge merke til om andre er interessert i deg eller ikke. I tillegg til at du kan få et kroppsspråk som er bra selv. Øv deg på samtaler med gamle damer og det som er. Jo mer vandt du bilr til slikt, jo bedre.. Og når du da først treffer noen du liker, så vil det være mer naturlig for deg å ta kontakt på en bra måte og være en bra utgave av deg selv. Men jeg sliter også med det å holde interessen oppe hos de jeg treffer. Vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre eller si, eller hvordan jeg skal oppføre meg. Jeg har ikke mange venner, men har et par gode gode venner, hvorav en av de bor langt unna meg. Vær deg selv, men framhev dine gode sider. Det er stygt å si, men ingen liker folk som sutrer eller oppfører seg stusselig (Jeg sier absolutt ikke at du gjør det.) Men prøv å fokusere på det positive ved deg selv, og andre når du møter nye folk. Smil mye, vær leken, og vær laidback. Ikke tenk så mye på hva du Bør og ikke Bør si, si det du syntes er interessant og se om dere finner noe felles. Dropp vanlige smalltalk samtaler som ikke er av interesse for noen. Still ordentlige spørsmål som er gøy for henne å svare på. Jeg er ikke så veldig sosialt intelligent, så jeg er ikke flink til å ta initiativ til sosiale treff, bortsett fra med et par stykker. Og siden jeg ikke er så flink på den biten så blir jeg sjeldent eller aldri invitert med på noe selv heller. Du er tydeligvis ganske reflektert angående egen oppførsel. Dessuten er det sosiale også snakk om øvelse! Jo mer sosial man er, med alt og alle. Jo flinkere blir man! Men for å bli flinkere så må man tørre å ta sjanser og presse seg selv. Oppsøk nye situasjoner, snakk med nye folk, gjør nye ting, og prøv å gjøre noe nytt samtalemessig når det du gjør nå ikke fungerer. Så vil du etterhvert se hva som fungerer for deg, og hva som ikke fungerer. Noen er såklart "født" mer sosialt flinke enn andre, men mye av det handler om øvelse. Være så mye sosial som mulig i ulike settinger.
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2015 #20 Skrevet 24. februar 2015 Jeg har alltid vært litt utenfor, kan man si, og har ikke skjønt helt dette med å pynte seg og å vise seg fra sin beste side. Ikke bruker jeg sminke heller. Ei heller har jeg skjønt dette med kjæreste. Jeg skjønner ikke hvordan man går frem eller hva man gjør eller hvordan man får kjæreste. Jeg tror jeg har slitt litt med "koder" og "språk" når det gjelder kjærestegreier, og også det med å være som jenter flest... Jeg har ofte vært avstandsforelsket, men tror ingen har skjønt det. Jeg føler meg rar når jeg skal prøve å pynte meg og sminke meg hjemme... Hva er galt med meg? Hvorfor kan jeg ikke være normal? Anonymous poster hash: 3447e...18d akkurat min type jente :-) om du er mellom 30og 40 så send en snap : tmz666 Anonymous poster hash: 4be7d...f0b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå