Heidi_forum Skrevet 22. februar 2015 #1 Skrevet 22. februar 2015 Hvordan skal jeg minske rynkene mine under øynene? Jeg kan ikke lenger bruke sminke for da forsterker rynkene og det samler seg sminke i rynkene.. dette la jeg merke til for ca 1-2 mnd sia . Dette er kjempe iriterende .. Er det sant hvis man bruker anti rynker cremer forverrer rynkene når man er så ung?
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2015 #3 Skrevet 22. februar 2015 Det er helt normalt å ha litt rynker, også når du er 28. Hvorfor er du så opptatt av dette? Jeg er 52, og har aldri hatt problemer med rynkene. Jeg har en flott mann, super familie, god jobb. Selv om jeg har - og hadde - rynker både her og der. De siste 4-5 årene har rynkene i pannen satt seg litt for mye, men det løste jeg med ny hårfrisyre. Pannelugg. Mye bedre enn Botox. Anonymous poster hash: 59b24...045 3
Heidi_forum Skrevet 22. februar 2015 Forfatter #4 Skrevet 22. februar 2015 Det er helt normalt å ha litt rynker, også når du er 28. Hvorfor er du så opptatt av dette? Jeg er 52, og har aldri hatt problemer med rynkene. Jeg har en flott mann, super familie, god jobb. Selv om jeg har - og hadde - rynker både her og der. De siste 4-5 årene har rynkene i pannen satt seg litt for mye, men det løste jeg med ny hårfrisyre. Pannelugg. Mye bedre enn Botox. Anonymous poster hash: 59b24...045 Fordi dette plager meg da dette skjedde brått. jeg er kanskje litt mer opptatt av hud, hår og sminke derfor lurer jeg.. jeg kan ikke bruke noe form for fondation eller form for pudder da det samles opp i rynkene mine og det er ikke pent!
~white lady~ Skrevet 23. februar 2015 #5 Skrevet 23. februar 2015 Hvilken sminke bruker du? Pudder? Bruk en øyeprimer og highlighter i øyeområdet, og så lite foundation som mulig.
wintergirl Skrevet 23. februar 2015 #6 Skrevet 23. februar 2015 Det et laser mot både poser og rynker under og over øyne. Helt uten kniv og narkose.
Heidi_forum Skrevet 23. februar 2015 Forfatter #7 Skrevet 23. februar 2015 Hvilken sminke bruker du? Pudder? Bruk en øyeprimer og highlighter i øyeområdet, og så lite foundation som mulig.Ja, bruker primer og highlight, men ingen ting hjelper, det gjør bare værre...
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #8 Skrevet 23. februar 2015 Ta laser eller botox. Jeg har brukt botox under øynene, men det var vondt. Ble veldig fornøyd da Nå vurderer jeg å prøve laser.Anonymous poster hash: eeb4f...fe9
goldenchanel Skrevet 23. februar 2015 #9 Skrevet 23. februar 2015 Hvordan skal jeg minske rynkene mine under øynene? Jeg kan ikke lenger bruke sminke for da forsterker rynkene og det samler seg sminke i rynkene.. dette la jeg merke til for ca 1-2 mnd sia . Dette er kjempe iriterende .. Er det sant hvis man bruker anti rynker cremer forverrer rynkene når man er så ung? sikker på at det ikke er tørrhetslinjer fordi huden er dehydrert? jeg er 24 og oppdaget masse linjer under øynene. Snakket med hudpleier og hun sa det kun var fordi huden var fuktfattig, nå som jeg bruker øyekrem er problemet borte
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #10 Skrevet 23. februar 2015 Og ellers; ikke røyk, ikke drikk, bruk høy solfaktor. Anonymous poster hash: 38011...830
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #11 Skrevet 23. februar 2015 sikker på at det ikke er tørrhetslinjer fordi huden er dehydrert? jeg er 24 og oppdaget masse linjer under øynene. Snakket med hudpleier og hun sa det kun var fordi huden var fuktfattig, nå som jeg bruker øyekrem er problemet borte Hvilken øyekrem bruker du? Anonymous poster hash: 26e2a...758 1
Heidi_forum Skrevet 23. februar 2015 Forfatter #12 Skrevet 23. februar 2015 Og ellers; ikke røyk, ikke drikk, bruk høy solfaktor.Anonymous poster hash: 38011...830 verken røyker eller drikker så ofte eller tar solarium.sikker på at det ikke er tørrhetslinjer fordi huden er dehydrert? jeg er 24 og oppdaget masse linjer under øynene. Snakket med hudpleier og hun sa det kun var fordi huden var fuktfattig, nå som jeg bruker øyekrem er problemet borte Det tror jeg ikke... jeg sliter mye med svette i ansiktet så er ikke dehydrert tror jeg.
Gjest incognita Skrevet 23. februar 2015 #13 Skrevet 23. februar 2015 Det er helt sikkert tørrhetslinjer, ikke rynker.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #14 Skrevet 23. februar 2015 Hvordan sover du? Øynenes utseende avhenger spesielt av hvordan skjønnhetsøvnen foregår. Sover du nok, stresser du, er du uthvilt... sånne ting. Skjønt alderen kanskje også opphenter deg. Han der homo-stylisten anbefalte å bruke hemoroide krem som skal stramme opp huden spesielt under øynene, kanskje det er verdt å sjekke ut. Anonymous poster hash: 2225f...3d5
QueenOfTheSidewalk Skrevet 23. februar 2015 #15 Skrevet 23. februar 2015 Hvordan sover du? Øynenes utseende avhenger spesielt av hvordan skjønnhetsøvnen foregår. Sover du nok, stresser du, er du uthvilt... sånne ting. Skjønt alderen kanskje også opphenter deg. Han der homo-stylisten anbefalte å bruke hemoroide krem som skal stramme opp huden spesielt under øynene, kanskje det er verdt å sjekke ut. Anonymous poster hash: 2225f...3d5 2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #16 Skrevet 23. februar 2015 Hvordan sover du? Øynenes utseende avhenger spesielt av hvordan skjønnhetsøvnen foregår. Sover du nok, stresser du, er du uthvilt... sånne ting. Skjønt alderen kanskje også opphenter deg. Han der homo-stylisten anbefalte å bruke hemoroide krem som skal stramme opp huden spesielt under øynene, kanskje det er verdt å sjekke ut. Anonymous poster hash: 2225f...3d5 Nei! Det fører til at huden blir enda tynnere. Anonymous poster hash: 38011...830 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #17 Skrevet 23. februar 2015 Nei nå står ikke verden til i morra!!!!!! Anonymous poster hash: 29a19...f85 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #18 Skrevet 23. februar 2015 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=794655&page=1 Les denne tråden, her er det ei med samme problem som deg, vet ikke om hun fikk noe god hjelp, men likevel.. Anonymous poster hash: da002...225
Gjest Bossa Nova Skrevet 23. februar 2015 #19 Skrevet 23. februar 2015 (endret) Haha, jeg måtte le av noen av svarene her. Men de har nok rett de som sier at det bare er tørrhetslinjer. Og, ikke bruk krem for moden hud. Det gjør det bare verre, som du selv sier. Det er fordi det blir et sjokk for huden med alle ingrediensene mot rynker. Jeg brukte for mange år siden en krem med c-vitamin som hjalp godt mot mine tørrhetslinjer. Husker ikke navnet nå. Nå når jeg har anlegg for å få ordentlige rynker, så bruker jeg airol - som fås på resept av legen. Endret 23. februar 2015 av Bossa Nova
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #20 Skrevet 23. februar 2015 Når man er rundt 25-30 år er det på tide å innse at man ikke er under 25 år lenger. Da begynner tiden hvor man må begynne å ta vare på seg selv. Få skjønnhetssøvnen din. Drikk jevnlig vann. Spis sunt. Hvetemel og sukker er fy-fy, og det er viktig å spise sunt fett, proteiner og grønsaker. Gjerne litt bær og frukt innimellom. Jeg vil gå så langt å si at gluten ikke gjør noen underverker for huden, så det kuttet jeg ut da jeg var 26 år, og jeg er 33 nå og har hud som en barnerumpe. Spiser heller ingen kumelkeprodukt, da det heller ikke er så bra for huden. Anonymous poster hash: a1951...2cf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå