Gå til innhold

Hva vil han?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En gammel kompis av meg som jeg egentlig har mistet kontakten med har begynt å sende masse snapchats og meldinger på facebook i det siste. Han er for tiden i militæret, og er hjemme ca. en gang annenhver måned. Vi hadde sex i fylla en gang for et år siden, og snakket ikke stort sammen etter det, så denne plutselige kontakten kommer veldig brått på, og er vanskelig å forstå seg på. Han var hjemme nå i helga, og vi møttes for en kaffe, men det var det hele.

Hva tror dere han er ute etter? Å få opp kontakten siden vi tross alt var venner før, eller er han ute etter noen å ha sex med når han har perm?

Var forelska i denne gutten i en lang periode, så jeg tør rett og slett ikke å ha kontakt med han om det er sistnevnte... Orker ikke å bli brukt og kastet en gang til.

Anonymous poster hash: d9022...40a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanskelig for oss å vite, men ville regnet med sistnevnte. Spesielt dersom han vet at du er interessert men ikke har gjort noe mer med det inntil nå - selv om dere har hatt sex.

Anonymous poster hash: 49bea...1f8
Skrevet

Er han singel?

Ble litt engstelig, hørtes ut som den nylige eksen min, så ble litt redd, kan du si ca hvor i landet dette er?

Men for å svare på spm, virker som han kanskje vil være venn med deg, eller kanskje enda mer, siden han er i forsvaret er det jo ikke sånn at han kan ha sex med deg når som helst, og han bruker tid på deg virker det som. Om han ville hatt sex hadde han vel prøvd seg på noe mer da dere møttes i helgen.

Skrevet

Vanskelig for oss å vite, men ville regnet med sistnevnte. Spesielt dersom han vet at du er interessert men ikke har gjort noe mer med det inntil nå - selv om dere har hatt sex.

Anonymous poster hash: 49bea...1f8

Mulig han har en mistanke, men jeg har aldri sagt det til hverken han eller noen andre.

Min teori er at han tenker jeg er et bra mål fordi han har klart det før, og han ikke har tid til å møte noen nye og prøve seg på dem, siden han er så sjeldent hjemme. Nå som det har blitt slutt med eksen hans trenger han noen nye å pule på. Vet ikke hvorfor jeg skrev denne tråden en gang, visste vel egentlig svaret...

TS

Skrevet

Er han singel?

Ble litt engstelig, hørtes ut som den nylige eksen min, så ble litt redd, kan du si ca hvor i landet dette er?

Men for å svare på spm, virker som han kanskje vil være venn med deg, eller kanskje enda mer, siden han er i forsvaret er det jo ikke sånn at han kan ha sex med deg når som helst, og han bruker tid på deg virker det som. Om han ville hatt sex hadde han vel prøvd seg på noe mer da dere møttes i helgen.

Han er singel ja, tror ikke det er eksen din da han her ikke har hatt dame på flere år :) Det er i den nordlige delen av landet, hehe. Redd for å gå for langt inn på detaljene her...

Ja, du sier noe der, men igjen så kanskje han ville sjekke ut om det var noe der først. Han vet jo ingenting om meg lengre, så for alt han hadde visst så hadde jeg hatt kjæreste nå, så kanskje han tenkte at å møtes for å prate først var safe. Men håper han bare vil være venner selvfølgelig!

Skrevet

Han er singel ja, tror ikke det er eksen din da han her ikke har hatt dame på flere år :) Det er i den nordlige delen av landet, hehe. Redd for å gå for langt inn på detaljene her...

Ja, du sier noe der, men igjen så kanskje han ville sjekke ut om det var noe der først. Han vet jo ingenting om meg lengre, så for alt han hadde visst så hadde jeg hatt kjæreste nå, så kanskje han tenkte at å møtes for å prate først var safe. Men håper han bare vil være venner selvfølgelig!

Ok, det var godt å høre for meg, siden vi også hadde kontakt når han var hjemme nå, og det er ikke i nærheten, hehe. :)

Men hva vil du da? Er du interessert i å ha han som venn, eller noe mer? Om du vil ha han som mer ville jeg fortsatt å snakke med han, og om du fremdeles er interessert i han, eller ikke vil ha noe med han å gjøre, så burde du kutte kontakten. Tror at om han hadde likt deg, så hadde han tatt videre kontakt etter sexen.

Skrevet

Ok, det var godt å høre for meg, siden vi også hadde kontakt når han var hjemme nå, og det er ikke i nærheten, hehe. :)

Men hva vil du da? Er du interessert i å ha han som venn, eller noe mer? Om du vil ha han som mer ville jeg fortsatt å snakke med han, og om du fremdeles er interessert i han, eller ikke vil ha noe med han å gjøre, så burde du kutte kontakten. Tror at om han hadde likt deg, så hadde han tatt videre kontakt etter sexen.

Haha, bra det ikke var den samme ja :) Jeg er interessert i å ha han enten som venn, eller som noe mer seriøst. Er slettes ikke interessert i å bli brukt bare for sex. Tviler på at han er klar for å binde seg nå når han er i militæret og alt, så det var nok enten vennskap eller sex han var ute etter.

Og en liten oppdatering: Han sendte melding nå i dag og spurte om vi skulle "se fotball og pule" neste helg. Sjarmerende. Da fikk jeg vel egentlig svar på det jeg lurte på...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...