AnonymBruker Skrevet 22. februar 2015 #1 Skrevet 22. februar 2015 På hvilken måte har dere blitt avvist på? Har dere spurt gutten rett ut om han er interessert? Hvordan har dere tilnærmet dere denne kunnskapen om at han ikke er interessert? Anonymous poster hash: d9bdc...0c9
Miklo Velka Skrevet 22. februar 2015 #2 Skrevet 22. februar 2015 Nå er nok jeg et litt spesielt tilfelle, men jeg hadde i alle fall satt pris på om ei jente hadde sagt det til meg direkte.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2015 #3 Skrevet 22. februar 2015 Han avviste meg ikke direkte, men når sender meldinger så svarer han kort tilbake også hører jeg ikke noe mer fra han. Anonymous poster hash: 74f6e...d23
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2015 #4 Skrevet 22. februar 2015 Ikke en kald avvisning fra de to siste gutta, men de slutta å ta kontakt. Svarte høflig når jeg sendte de melding, men tar aldri initiativ til å kontakte meg Anonymous poster hash: 27102...976
Gjest ashanti Skrevet 22. februar 2015 #5 Skrevet 22. februar 2015 En gang for et par år siden: han sluttet og ta kontakt på eget initiativ, vi hadde avtalt en date - men den ble avlyst ved at når jeg spurte hvor vi skulle møtes den dagen, så svarte han at han var blakk og ikke kunne. Uten å ta initiativ til ny dag. Et par dager senere (samme dag vi skulle ha gått på date) ble han tagget på Facebook på et utested. Han tok aldri kontakt igjen. En mnd senere var han i et forhold. Oh well..
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2015 #6 Skrevet 22. februar 2015 Vi datet og han fikk et jobbtilbud i en annen by og sa at han ville ta det og kom til å savne meg. Og det var det. Anonymous poster hash: 3a97d...b69
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2015 #7 Skrevet 22. februar 2015 Når jeg etter første date spurte om å møtes igjen, så svarte han at på grunn av hans usikkerhet så syntes han det var best å avslutte før det skjedde noe mer. Jeg hadde egentlig merket at han ikke virket så veldig interessert. Men det svir jo å bli avvist. Da skulle man ønske man ikke hadde spurt. Anonymous poster hash: e14cf...86d
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #8 Skrevet 23. februar 2015 Jeg datet en i rundt 3 måneder og merket at han begynte å trekke seg tilbake. Av typen, jeg spør om vi skal finne på noe i helgen, han svarer at han er opptatt og vi kan snakkes til uken. Jeg har en tendens til å bli litt for usikker i datingfasen, så tenkte at jeg skulle slappe av denne gangen og stole på at han mener at vi skal snakkes til uken. Gjentok seg et par ganger før jeg sendte en melding hvor jeg skrev at om jeg skal date noen så må de faktisk prioritere å treffe meg. Han innrømmet da at han hadde mistet interessen. Foretrekker helt klar å få klar beskjed, synes det er utrolig feigt å trekke seg tilbake på den måten når man har datet over flere måneder. Har man kun vært på et par dater kan jeg skjønne det, men foretrekker allikevel et svar. Anonymous poster hash: 48f39...10e
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #9 Skrevet 23. februar 2015 Jeg ble avvist ved at han skulle flytte, og at han ville ha sex uten å snakka om hva vi var! Var helt knust, men glad det ikke ble oss. Anonymous poster hash: 607f0...8dd
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #10 Skrevet 23. februar 2015 Vi var egentlig venner før vi innledet et slags begynner-forhold, men han gjorde det på en ordentlig måte - spurte om vi skulle ta en lunsj, for videre å forklare at han trakk seg ut. Anonymous poster hash: 812ec...13a
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #11 Skrevet 23. februar 2015 Jeg liker best at mannen sier fra på en hyggelig måte. Det er noe som sjelden skjer dessverre. Blir stort sett avvist med stillhet. De slutter bare å snakke til meg, og svarer kort hvis jeg tar kontakt. En gang spurte jeg rett ut, og fikk til svar at han likte en annen jente. Han siste jeg datet sa han ønsket å møte meg igjen, men jeg hørte ikke noe fra han etterpå. Da jeg sendte han en sms svarte han ikke. Skulle ønske han bare kunne svart og sagt at han ikke vil likevel. Jeg tenker at hvis en mann er interessert så tar han kontakt. Anonymous poster hash: ce001...341
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå