AnonymBruker Skrevet 22. februar 2015 #1 Skrevet 22. februar 2015 Hei! Jeg har lagt ved bilder av både oppvaskmaskin og tørketrommel i håp om at noen kan hjelpe meg med følgende: Oppvaskmaskin Zanussi: * Kan dere hjelpe meg og se om jeg har et tørkeprogram her og hvilken knapp jeg i såfall skal bruke? Vi har problemer med at oppvasken alltid er så våt når vasken er ferdig og det er irriterende å bruke timesvis å tørke eller gjøre det for hånd. Vi bruker stort sett kun 70grader vasken helt til venstre. Tørketrommel Bosch: * Hva velger jeg for å tørke bomullstøy hvor det blir minst mulig slitt? Jeg bruker stort sett Kok/Kulørt Skaptørt + for kokvask som undertøy, sengetøy etc. Tusen takk for all hjelp :-)Anonymous poster hash: 3f6a9...95d
Rotemor Skrevet 22. februar 2015 #2 Skrevet 22. februar 2015 Skaptørt eller skaptørt+ holder for meg. Oppv.m vet jeg dessverre ikke.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2015 #3 Skrevet 22. februar 2015 Bruker dere tabletter eller pulver i oppvaskmaskinen? Og hvis pulver, bruker dere glansemiddel? Anonymous poster hash: e2020...b15
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #4 Skrevet 23. februar 2015 TS her. Vi bruker tabletter.. Er det bedre med pulver?Anonymous poster hash: 3f6a9...95d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå