AnonymBruker Skrevet 22. februar 2015 #1 Skrevet 22. februar 2015 Hei, Synes det virker som om alle som dater eller er på vei mot et forhold henger sammen flere ganger i uka. Jeg og han jeg driver på med møtes kun i helga (lørdag ettermiddag til søndag ettermiddag) Er det unormalt å ses så "lite"? Hvis man evt. ble et par, et det rart å bare treffe kjæresten sin en gang i uka? Vi har begge mye som skjer i uka, men hvis vi virkelig ville kunne vi fått til å treffes mer. Sånn ellers er jeg ganske fornøyd med å glede meg til vi ses og føle på det, og å savne litt. Hva tenker folk her inne? MÅ man være så oppslukt i begynnelsen at man omtrent ikke kan være fra hverandre? (ellers er det noe galt?) Anonymous poster hash: c661f...897
Gjest Pheel Skrevet 22. februar 2015 #2 Skrevet 22. februar 2015 Tja, jeg og min nåværende samboer bodde ikke så langt fra hverandre da vi datet og det ble til at vi møtte hverandre omtrent hver dag. Klarte ikke være fra hverandre. Hva som fungerer for dere må jo dere finne ut av og kjenne på selv.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2015 #3 Skrevet 22. februar 2015 Hvis du synes det er for lite så får du jo si i fra til ham. Anonymous poster hash: 395df...5ed
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2015 #4 Skrevet 22. februar 2015 Tror dette er veldig forskjellig blant de fleste. Å møtes 1-2 ganger i uken er best for min del, da får man tid og mellomrom Anonymous poster hash: a6acc...f37
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2015 #5 Skrevet 22. februar 2015 Jeg trives egentlig med sånn vi har det nå Vi er begge mennesker som liker mye alenetid! Var bare ute etter å høre hvordan andre har det, om det er flere som trives med å være sammen ikke hver dag, og som likevel er forelska og ser for seg et forhold med den personen! TS Anonymous poster hash: c661f...897
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå