Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt mens smerter i 5 dager, stikking på ene siden og tunge/ømme pupper. Skal ha mensen 3 mars, så skjønner ikke hvorfor jeg får *mensen dmerte* så tidlig. Har hatt ubeskyttet sex, å begynne å lure om det jeg kjenner kan være tidlig tegn på graviditet? Noen som hatt det sånn? I tilfelle var du gravid eller ikke ?

Anonymous poster hash: 8af3e...8f4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

?

Skrevet

Jeg hadde menssmerter fra el og til ikm den mnd jeg ble gravid:)

Skrevet

... Og hele første trimester forøvrig :P

Skrevet

... Og hele første trimester forøvrig :P

Åååå:) spennende :-p har ikke hatt det sånn tidligere :o hatt mensen smerter men da dagen før/ samme dag som jeg fikk mensen :P

Skrevet

Åååå:) spennende :-p har ikke hatt det sånn tidligere :o hatt mensen smerter men da dagen før/ samme dag som jeg fikk mensen :P

Slik jeg også har det normalt:):)
Skrevet

Slik jeg også har det normalt:):)

Håper det e et bra tegn for meg og :) har prøvd noen måneder nå uten hell, så hadde vært kjekt om det satt denne måneden :)

Skrevet

Håper det e et bra tegn for meg og :) har prøvd noen måneder nå uten hell, så hadde vært kjekt om det satt denne måneden :)

Krysser fingrene!:) lykke til!

Skrevet

Krysser fingrene!:) lykke til!

Takk takk :)

Skrevet

Takk takk :)

Er på dag 7 med murringer i magen :S Idag stakk det Sikkelig då jeg skulle flytte på en sofa, er så redd det er mensen så kommer, men forventa mens er jo mange dsger til enda. Blir sprø av å gå å vente :P

Skrevet

Har hatt mens smerter i 5 dager, stikking på ene siden og tunge/ømme pupper. Skal ha mensen 3 mars, så skjønner ikke hvorfor jeg får *mensen dmerte* så tidlig. Har hatt ubeskyttet sex, å begynne å lure om det jeg kjenner kan være tidlig tegn på graviditet? Noen som hatt det sånn? I tilfelle var du gravid eller ikke ?

Jeg hadde de symptomene du beskriver da jeg var gravid så ja det kan være et tegn på det :)

Skrevet

Jeg hadde de symptomene du beskriver da jeg var gravid så ja det kan være et tegn på det :)

Okay:) takk for svar :D håper virkelig disse smertene jeg kjenner er et bra tegn :)

Skrevet

Ikke for å drepe håpet, men jeg har det ofte uten at det er noe graviditet inni bilde her. Men siden du ikke har hatt det før, så får vi håpe! :) Lykke til!

Anonymous poster hash: 58dd6...e5d
Skrevet

Ikke for å drepe håpet, men jeg har det ofte uten at det er noe graviditet inni bilde her. Men siden du ikke har hatt det før, så får vi håpe! :) Lykke til!

Anonymous poster hash: 58dd6...e5d

Okay :) takk for svar ^^ håper det er et bra tegn vertfall :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...