AnonymBruker Skrevet 22. februar 2015 #1 Skrevet 22. februar 2015 Jeg holder på å gå ned i vekt ved hjelp av lavkalori. Spiser sunn og mettende mat som gjør det mulig å bli mett uten å sulte seg. Men; hver lørdag eller søndag driter jeg i å telle kalorier, og spiser akkurat hva jeg har lyst på. Kan tenke meg et kaloriinntak på rundt 2500-3000 denne dagen. Det skal sies at jeg ikke spiser noen form for godteri, men rett og slett mat. Jeg har ikke veid meg siden jeg begynte med dette, men ser på overkroppen at jeg har blitt noe slankere. Så til spørsmålet; hvor mye har denne dagen å si for vektnedgang? Bør jeg begrense meg, eller er det ok?Anonymous poster hash: 56af7...09a
Gjest Runforit Skrevet 22. februar 2015 #2 Skrevet 22. februar 2015 (endret) Kommer helt an på resten av uka. Det som avgjør nedgang er totalt inntak over uka/mnd. Hvor lenge har du holdt på? Hva er alder, høyde og vekt? Trener du? Hva er målet? Endret 22. februar 2015 av Runforit
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #3 Skrevet 23. februar 2015 Begynte for 2 mnd siden. Kvinne, 30 år 155 cm og 62 kg. Jeg trener ikke, men går ca 2 timer hver dag i raskt tempo. Jeg har også et slikt treningsstrikk hvor jeg trener bisepsene. Tar 10 på hver arm så ikke akkurat supertrening. Spiser ca 1500 kcal 6 dager i uken, og godt over 2000 kcal 1 dag.Anonymous poster hash: 56af7...09a
Gjest Runforit Skrevet 23. februar 2015 #4 Skrevet 23. februar 2015 (endret) Begynte for 2 mnd siden. Kvinne, 30 år 155 cm og 62 kg. Jeg trener ikke, men går ca 2 timer hver dag i raskt tempo. Jeg har også et slikt treningsstrikk hvor jeg trener bisepsene. Tar 10 på hver arm så ikke akkurat supertrening. Spiser ca 1500 kcal 6 dager i uken, og godt over 2000 kcal 1 dag.Anonymous poster hash: 56af7...09a Da går det fint Ikke noe stress. Kos deg med litt kcal ekstra 1 gang i uka Du er fremdeles i underskudd totalt sett. Endret 23. februar 2015 av Runforit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå