PatrickBateman_ Skrevet 22. februar 2015 #2 Skrevet 22. februar 2015 I utgangspunktet med hår:P men er absolutt ikke en dealbreaker
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2015 #3 Skrevet 22. februar 2015 Håpløst spm. Blir som å spørre om du liker kvinner med eller uten hår på kusa. Anonymous poster hash: 5dda9...715 1
Gjest Mythic Skrevet 22. februar 2015 #4 Skrevet 22. februar 2015 Det spiller ingen rolle. Har vært sammen med menn som har vært skallede, og menn som har hår. Det verste som finnes, er hentesveis eller å krampaktig bevare en liten dott midt foran, mens han bare har en ring rundt månen ellers. Da bør man bare rake av alt!
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2015 #5 Skrevet 22. februar 2015 Synes menn kan være kjekke både med og uten hår:) Jeg er sammen med en som mister håret tidlig, han er i 20 åra og har begynt å bli ganske tynn i toppen. Men hallo; det er bare hår! Er helt andre grunner til at jeg elsker ham enn hvorvidt han har hår eller ei. Anonymous poster hash: 8dedc...efd
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2015 #6 Skrevet 22. februar 2015 Med kort hår og uten skjegg. Syns skalla menn er skumle. Anonymous poster hash: de1c2...b9f
Tibbie Skrevet 22. februar 2015 #7 Skrevet 22. februar 2015 Med! Masse, tykt og fyldig hår Litt á la Harry Styles
tryllealv Skrevet 22. februar 2015 #9 Skrevet 22. februar 2015 Uten! Jeg orker ikke at de skal ha tykt hår som lett blir uklippet og formløst. Da er det bedre å se skallen deres.:-P Trimme håret helt ned ukentlig er veldig barskt synes jeg. Har de tynt hår er det bare å fjerne alt sammen. Langt hår liker jeg ikke. Ikke på vikingtøffe menn engang. Men alle menn kan dog være litt ubarberte i ansiktet:-) 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2015 #10 Skrevet 22. februar 2015 Hår spiller ingen rolle. Menn kan være kjekke og flotte både med og uten hår. Men er litt svak for skjegg for tiden. Anonymous poster hash: fb9b8...f1c
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2015 #11 Skrevet 22. februar 2015 Skalla menn som i tillegg prøver å kompensere med helskjegg er bare så turn off.. Liker menn med hår - digg å stryke de på håret og kose. Skalla menn er dealbreaker - uansett.. Anonymous poster hash: 0f10a...35c 3
Gjest rådyr Skrevet 22. februar 2015 #12 Skrevet 22. februar 2015 Uten! Jeg orker ikke at de skal ha tykt hår som lett blir uklippet og formløst. Da er det bedre å se skallen deres.:-P Trimme håret helt ned ukentlig er veldig barskt synes jeg. Har de tynt hår er det bare å fjerne alt sammen. Langt hår liker jeg ikke. Ikke på vikingtøffe menn engang. Men alle menn kan dog være litt ubarberte i ansiktet:-) Enig i alt, bortsett fra jeg også liker langt hår. Dvs. ikke på en kjæreste, da jeg ikke synes langt hår er særlig sexy på menn på 40+.
Romilo Skrevet 22. februar 2015 #16 Skrevet 22. februar 2015 MED! Har selv vært skalla (i fjor faktisk), og etter det får jeg frysninger når jeg ser skalla menn
Gjest Nosoul Skrevet 22. februar 2015 #17 Skrevet 22. februar 2015 Hår er hår,og mann er mann. Liker jeg selve mennesket, spiller det liten rolle om hvorvidt han har hår eller ei.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2015 #18 Skrevet 22. februar 2015 Med. Er han derimot under 40 med store tendenser av måne og viker, foretrekker jeg faktisk at alt fjernes. Anonymous poster hash: 9532d...93a
Inwe Skrevet 22. februar 2015 #19 Skrevet 22. februar 2015 Har alltid trodd hår var utrolig viktig for meg frem til nå. Ser at han jeg dater (eller hva søren vi driver med) antagelig ikke kommer til å ha håret sitt så veldig mye lenger og kunne ikke brydd meg mindre.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2015 #20 Skrevet 22. februar 2015 Nå snakker jeg av erfaring. Er selv 39 og fortsattt singel. Ble tynn i håret som 18 åring og er helt skallet nå. Dvs barberer bort i bakkant. Får intrykk av at jeg virker skummel når jeg går i butikker. Vektere føger etter keg som om jeg skulle vært stor kriminell. Dette liker jeg ikke men har akseptert det. Har aldri stjelt noe i mitt liv. Som 18 åring og tynn i håret var ikke det å være skallet vanlig slik som idag. Det var nok ikke populært den gang. Sliter derfor enormt med selvtilliten og er nok grunnen til at jeg er singel. Hvorfor jeg ble skallet i ung alder vet jeg ikke. Mange har sagt skeff deg parykk, men det er så dyrt. Sliter voldsomt med at ingen damer vil være med en mann som meg meg mage og skallet. Måtte bare få ut tankene mine rundt dette nå. Anonymous poster hash: 71afe...91f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå