AnonymBruker Skrevet 22. februar 2015 #1 Skrevet 22. februar 2015 Jeg har 8 svangerskapskilo ekstra som jeg er veldig klar for å kvitte meg med. Baby er 4 måneder, og jeg ammer fortsatt, så jeg må være forsiktig med slanking, men jeg har forsøkt livsstilsendring den siste måneden, og nå er jeg BARE deprimert Kostholdet har siden fødsel bestått av mye sjokolade og sukker. De siste tre ukene har jeg kuttet alt av søtt, gått 1,5 times tur hver bidige dag, spist hver tredje time, og holdt meg til grove kornprodukter, rent kjøtt og grønnsaker/ bittelitt frukt. Resultatet?? 2 kilo OPP!!! Så nå har jeg 10 kilo jeg må ned... Hva i alle dager er det som skjer?! Jeg mistet motivasjonen fullstendig da jeg så tallet på vekta i dag...Anonymous poster hash: 09da7...724
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2015 #2 Skrevet 22. februar 2015 Kanskje du spiser for mye. Men 2kg er ingenting, går du opp 4 gjør du definitivt noe feil. Anonymous poster hash: 3f270...76f
Gjest Mythic Skrevet 22. februar 2015 #3 Skrevet 22. februar 2015 Slutt å slanke deg, og begynn å spis deg slank. Regelmessige, sunne måltider i passe porsjoner, drikk mye vann, ikke gå sulten, men ta deg et par mellommåltider, slik at blodsukkeret ditt holder seg stabilt. Spis mat som metter mye når du skal spise, og velg de rette matvarene.
Gjest Meeh Skrevet 22. februar 2015 #4 Skrevet 22. februar 2015 Trenger ikke å være økning i fettprosent overhodet, vekta varierer gjennom dagen, vei deg på morgenen hver gang du veier deg. At du har spist 14,000kcal (2kg fett) mer enn du forbrenner på 3 uker er fullstendig urealistisk når du spiser sunn mat. Ikke vørt å bry deg om å spise hver tredje time med mindre dette er noe som faller naturlig for deg, det er likegyldig når og hvor ofte du spiser når det gjelder vektnedgang.
Gjest Runforit Skrevet 22. februar 2015 #5 Skrevet 22. februar 2015 Om du går opp så vekt så spiser du mer enn du forbrenner. Å spise sunt betyr ikke automatisk vektnedgang så lenge du spiser overskudd. Vet du hvor mange kalorier du spiser per dag?
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2015 #6 Skrevet 22. februar 2015 Du spiser vel alt for mye, det er ikke et mysterium, tell kalorier en periode. Det er mye skjulte kalorier der ute, f.eks mengden stekefett kan ha enormt utslag om det blir raust.Anonymous poster hash: cda30...274
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå