frksølekopp Skrevet 22. februar 2015 #1 Skrevet 22. februar 2015 Har nettopp tatt av falske vipper og mine egne er nå super korte! Trenger da et vippeserum (eller andre forslag?) for at de skal ble lange asap! Forslag?
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2015 #2 Skrevet 22. februar 2015 Har nettopp tatt av falske vipper og mine egne er nå super korte! Trenger da et vippeserum (eller andre forslag?) for at de skal ble lange asap! Forslag? Ikke mulig. Anonymous poster hash: ad96b...be2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2015 #3 Skrevet 22. februar 2015 http://www.blivakker.no/products/sminke/beauty-lash/oyne Men det tar gjerne noen uker før du merker forskjell. Anonymous poster hash: e00d0...3ea
frksølekopp Skrevet 22. februar 2015 Forfatter #4 Skrevet 22. februar 2015 Ikke mulig. Anonymous poster hash: ad96b...be2 Joda, skjønner forsåvidt det altså Det vil jo ta noen uker før man merker forskjell, men man vil vel alltid se en forandring med gang? ;-) http://www.blivakker.no/products/sminke/beauty-lash/oyne Men det tar gjerne noen uker før du merker forskjell. Anonymous poster hash: e00d0...3ea Takk
Blablaa Skrevet 22. februar 2015 #5 Skrevet 22. februar 2015 Stimulash! Koster 995 da.. Men jeg syntes det er verdt det, får lange vipper etter ca 8 uker, også mørkere.
frksølekopp Skrevet 22. februar 2015 Forfatter #6 Skrevet 22. februar 2015 (endret) Stimulash! Koster 995 da.. Men jeg syntes det er verdt det, får lange vipper etter ca 8 uker, også mørkere. Denne?, 696- på Vita Endret 22. februar 2015 av frksølekopp
Blablaa Skrevet 22. februar 2015 #7 Skrevet 22. februar 2015 Denne? 285,- på Vita Ikke den, det er en svart eyeliner Det er litt av det serumet i den, så den vil hjelpe å gi bittelitt, men det er sminke. Jeg mente serum, som du har på natten, de har den inne på nettsiden også.
frksølekopp Skrevet 22. februar 2015 Forfatter #8 Skrevet 22. februar 2015 Ikke den, det er en svart eyeliner Det er litt av det serumet i den, så den vil hjelpe å gi bittelitt, men det er sminke. Jeg mente serum, som du har på natten, de har den inne på nettsiden også. Ja, så jeg hadde lag feil link, men la riktig etter redigering den er vartfall på salg nå! 30% er jo greit da :D *kjp kjøp kjøp*
frksølekopp Skrevet 22. februar 2015 Forfatter #9 Skrevet 22. februar 2015 Tusen takk for tipset Blablaa
frksølekopp Skrevet 22. februar 2015 Forfatter #10 Skrevet 22. februar 2015 http://www.vita.no/stimulash-fusion-intensive-night-conditioning-lash-enhancer Dette er riktig link! jeez
Blablaa Skrevet 22. februar 2015 #11 Skrevet 22. februar 2015 http://www.vita.no/stimulash-fusion-intensive-night-conditioning-lash-enhancer Dette er riktig link! jeez Å ja, det salget går over imorgen! Da er det kampanje bytte! hurry hurry
frksølekopp Skrevet 22. februar 2015 Forfatter #12 Skrevet 22. februar 2015 Å ja, det salget går over imorgen! Da er det kampanje bytte! hurry hurry Bestillingen er bekreftet! :D godt jeg ikke ventet til imorgen for å dra til Vita
Blablaa Skrevet 22. februar 2015 #13 Skrevet 22. februar 2015 Bestillingen er bekreftet! :D godt jeg ikke ventet til imorgen for å dra til Vita yuhu Men det er jo veldig varierende på hvem den funker på! På meg tok det 8 uker, jobber ien butikk som selger Stimulash, noen er blitt avhengig og noen funker den ikke på. Sånn er det jo med alt da, men det står 6 uker på den, men det er egentlig 8, etter de jeg har pratet med
frksølekopp Skrevet 22. februar 2015 Forfatter #14 Skrevet 22. februar 2015 yuhu Men det er jo veldig varierende på hvem den funker på! På meg tok det 8 uker, jobber ien butikk som selger Stimulash, noen er blitt avhengig og noen funker den ikke på. Sånn er det jo med alt da, men det står 6 uker på den, men det er egentlig 8, etter de jeg har pratet med Okei takk da får jeg smøre meg med tålmodighet, er vel egt det motsatte
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2015 #15 Skrevet 22. februar 2015 Careprost. Identisk innhold som Latisse (som er bevist å være det aller beste på markedet), men til mindre enn halvparten av prisen. Betaler 500 kr. for 1 års bruk fra eBay. Anonymous poster hash: 1da95...f1f
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #16 Skrevet 23. februar 2015 Joda, skjønner forsåvidt det altså Det vil jo ta noen uker før man merker forskjell, men man vil vel alltid se en forandring med gang? ;-) Takk Husk at serum kun fungerer på enkelte personer. Så det kan godt være at du ikke får noen forandring i det hele tatt :/ Anonymous poster hash: ad96b...be2
frksølekopp Skrevet 23. februar 2015 Forfatter #17 Skrevet 23. februar 2015 Husk at serum kun fungerer på enkelte personer. Så det kan godt være at du ikke får noen forandring i det hele tatt :/ Anonymous poster hash: ad96b...be2 okei, har du forslag til hva jeg kan bruke da, dersom det ikke skulle funke? *bank i bordet*
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #18 Skrevet 23. februar 2015 okei, har du forslag til hva jeg kan bruke da, dersom det ikke skulle funke? *bank i bordet* Smør deg med tålmodighet og se om de vokser ut selv. Anonymous poster hash: ad96b...be2
Astalia Skrevet 24. februar 2015 #19 Skrevet 24. februar 2015 Hei! Tv2 Hjelper deg testa faktisk flere typer vippeserum og de fant faktisk ut at noe som er et avføringsmiddel som heter Castor Oil var det som funka best. http://www.tv2.no/a/6340329
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2015 #20 Skrevet 24. februar 2015 Careprost. Identisk innhold som Latisse (som er bevist å være det aller beste på markedet), men til mindre enn halvparten av prisen. Betaler 500 kr. for 1 års bruk fra eBay. Anonymous poster hash: 1da95...f1f Jeg vil også ha lengre vipper! Men jeg finner ingenting som heter careprost på ebay? Anonymous poster hash: 67400...f8d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå