Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp tatt av falske vipper og mine egne er nå super korte! Trenger da et vippeserum (eller andre forslag?) for at de skal ble lange asap! Forslag? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har nettopp tatt av falske vipper og mine egne er nå super korte! Trenger da et vippeserum (eller andre forslag?) for at de skal ble lange asap! Forslag? :)

Ikke mulig.

Anonymous poster hash: ad96b...be2

Skrevet

Ikke mulig.

Joda, skjønner forsåvidt det altså :P Det vil jo ta noen uker før man merker forskjell, men man vil vel alltid se en forandring med gang? ;-)

http://www.blivakker.no/products/sminke/beauty-lash/oyne

Men det tar gjerne noen uker før du merker forskjell.

Anonymous poster hash: e00d0...3ea

Takk :)

Skrevet

Stimulash! Koster 995 da.. Men jeg syntes det er verdt det, får lange vipper etter ca 8 uker, også mørkere.

Skrevet (endret)

Stimulash! Koster 995 da.. Men jeg syntes det er verdt det, får lange vipper etter ca 8 uker, også mørkere.

Denne?, 696- på Vita :)

Endret av frksølekopp
Skrevet

Denne? 285,- på Vita :)

Ikke den, det er en svart eyeliner :) Det er litt av det serumet i den, så den vil hjelpe å gi bittelitt, men det er sminke. Jeg mente serum, som du har på natten, de har den inne på nettsiden også.

Skrevet

Ikke den, det er en svart eyeliner :) Det er litt av det serumet i den, så den vil hjelpe å gi bittelitt, men det er sminke. Jeg mente serum, som du har på natten, de har den inne på nettsiden også.

Ja, så jeg hadde lag feil link, men la riktig etter redigering :) den er vartfall på salg nå! 30% er jo greit da :D *kjp kjøp kjøp*

Skrevet

Tusen takk for tipset Blablaa :)

Skrevet

Å ja, det salget går over imorgen! Da er det kampanje bytte! :):laugh::danse: hurry hurry

Bestillingen er bekreftet! :D godt jeg ikke ventet til imorgen for å dra til Vita :danse:

Skrevet

Bestillingen er bekreftet! :D godt jeg ikke ventet til imorgen for å dra til Vita :danse:

yuhu :handle: Men det er jo veldig varierende på hvem den funker på! På meg tok det 8 uker, jobber ien butikk som selger Stimulash, noen er blitt avhengig og noen funker den ikke på. Sånn er det jo med alt da, men det står 6 uker på den, men det er egentlig 8, etter de jeg har pratet med :Nikke:

Skrevet

yuhu :handle: Men det er jo veldig varierende på hvem den funker på! På meg tok det 8 uker, jobber ien butikk som selger Stimulash, noen er blitt avhengig og noen funker den ikke på. Sånn er det jo med alt da, men det står 6 uker på den, men det er egentlig 8, etter de jeg har pratet med :Nikke:

Okei takk :) da får jeg smøre meg med tålmodighet, er vel egt det motsatte :fnise:

Skrevet

Careprost.

Identisk innhold som Latisse (som er bevist å være det aller beste på markedet), men til mindre enn halvparten av prisen. Betaler 500 kr. for 1 års bruk fra eBay.

Anonymous poster hash: 1da95...f1f
Skrevet

Joda, skjønner forsåvidt det altså :P Det vil jo ta noen uker før man merker forskjell, men man vil vel alltid se en forandring med gang? ;-)

Takk :)

Husk at serum kun fungerer på enkelte personer. Så det kan godt være at du ikke får noen forandring i det hele tatt :/

Skrevet

Husk at serum kun fungerer på enkelte personer. Så det kan godt være at du ikke får noen forandring i det hele tatt :/

okei, har du forslag til hva jeg kan bruke da, dersom det ikke skulle funke? *bank i bordet*

Skrevet

okei, har du forslag til hva jeg kan bruke da, dersom det ikke skulle funke? *bank i bordet*

Smør deg med tålmodighet og se om de vokser ut selv.

Skrevet

Hei!

Tv2 Hjelper deg testa faktisk flere typer vippeserum og de fant faktisk ut at noe som er et avføringsmiddel som heter Castor Oil var det som funka best.

http://www.tv2.no/a/6340329

Skrevet

Careprost.

Identisk innhold som Latisse (som er bevist å være det aller beste på markedet), men til mindre enn halvparten av prisen. Betaler 500 kr. for 1 års bruk fra eBay.

Anonymous poster hash: 1da95...f1f

Jeg vil også ha lengre vipper! Men jeg finner ingenting som heter careprost på ebay?

Anonymous poster hash: 67400...f8d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...