AnonymBruker Skrevet 22. februar 2015 #1 Skrevet 22. februar 2015 Hva er sannsynligheten for å kunne bli gravid når han til stadighet hopper av i svingen? Vet det er et litt dumt spørsmål. Han vet jeg svært gjerne ønsker å bli gravid, han vil vente. Vi bruker ikke prevensjon og det er han klar over og synes er greit. Men, kan jeg ha et liite håp om at det går selv om han ikke kommer inni meg ? Anonymous poster hash: 491c2...342
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2015 #2 Skrevet 22. februar 2015 ...... Han vil ikke ha barn, men vil ikke bruke prevensjon? Anonymous poster hash: db2fc...270 9
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2015 #4 Skrevet 22. februar 2015 Jo han vil ha barn, bare ikke Akkuratt nå.. Men han sier at om det skulle skje, så blir han glad. Men han ønsker ikke aktivt å prøve på det liksom ikke greit å skjønne seg på Anonymous poster hash: cbea1...96c
frøkna Skrevet 22. februar 2015 #5 Skrevet 22. februar 2015 Jeg skjønner ikke greia med å hoppe av i svingen. Å dra seg ut er jo det siste man egentlig har lyst til i det man kommer, og som kvinne syns jeg det er nedtur selv. Greit nok at man ikke vil bruke kondomer om man er i fast forhold, men dere vil ikke bruke noe annet da? Det er jo såklart en sjanse for å bli gravid når man hopper av i svingen. En betydelig større sjanse for det enn om man bruker prevensjon. Vil du virkelig få barn med noen som vil vente da? Jeg syns ikke du bør satse på en graviditet nå bare fordi typen din er korttenkt og dum. 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2015 #6 Skrevet 22. februar 2015 Ja det er uaktuelt å bruke prevensjon, har brukt ett år på å få syklusen tilbake etter pilleslutt vi har et godt forhold, vært sammen i mange år og er vil ha barn sammen. Det er faktorer som gjør at det ikke passer bra for han Akkuratt nå, selv om det passer bra for meg vil ikke si han er dum for det Anonymous poster hash: cbea1...96c
Gjest Kim Skrevet 22. februar 2015 #7 Skrevet 22. februar 2015 En drøss av graviditeter har blitt en realitet som en konsekvens av denne formen for "prevensjon" Han trenger ikke engang komme inni deg for at du skal bli gravid, penisen kan "lekke" sæd under samleiet, han vil ikke merke det, du vil ikke merke det (før etter xx uker da...) Insister på kondom eller annet prevensjonsmiddel dere kan enes om, alternativt bare ta den i toern
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2015 #8 Skrevet 22. februar 2015 Sjansen er liten, men den er der. Anonymous poster hash: 8a35d...5ea
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2015 #9 Skrevet 22. februar 2015 Vi har hoppet av i svingen i 2,5 aar uten at jeg ble gravid. Anonymous poster hash: 0f90a...9ce
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2015 #10 Skrevet 22. februar 2015 Vi hoppet av i fem år uten at jeg ble gravid, og da vi endelig startet prøving satt den på første forsøk. Så for oss funket det jo, men jeg ville ikke akkurat satset på det om jeg var han. Anonymous poster hash: 740b4...301
Gjest Solstråla88 Skrevet 22. februar 2015 #11 Skrevet 22. februar 2015 Om han ikke er klar ville jeg brukt kondom. Dumt å dytte han inn i noen han ikke føler seg klar for. Et svangerskap og et barn er en utfordring for forholdet. 1
Gjest Skrevet 22. februar 2015 #12 Skrevet 22. februar 2015 Det er mulig, men sannsynligheten er lav. Så jeg ville ikke gått rundt og håpet akkurat... Jeg syns det er en genial "prevensjons"metode når man vil vente litt med barn, men samtidig er innstilt på at det kan bli et barn ut av det.
Gjest Skrevet 22. februar 2015 #13 Skrevet 22. februar 2015 Om han ikke er klar ville jeg brukt kondom. Dumt å dytte han inn i noen han ikke føler seg klar for. Et svangerskap og et barn er en utfordring for forholdet. Han blir da ikke dyttet inn i noe som helst om han selv velger å gjøre det sånn. TS sier jo at han sier han blir glad om det blir barn "før planen", så da er det jo null problem å gjøre det slik.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2015 #14 Skrevet 22. februar 2015 Har hoppet av i svingen i 5-6 år og ikke blitt gravid.Anonymous poster hash: 90219...656
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #15 Skrevet 23. februar 2015 Aldri blitt gravid av det, hoppet av svingen i 5 år. Men ble gravid en gang jeg tok sperm fra magen og smørte litt av det i vagina med fingeren på tull, for hadde hørt man ikke kunne bli gravid etter spermen hadde vært i oksygen og utenom eggløsning (hadde nettopp hatt mens). Så ingenting er trygt! Beholdt barnet altså, så ikke halshugg meg Anonymous poster hash: cd5e5...ae6
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #16 Skrevet 23. februar 2015 Mannen synes kondom er en skikkelig nedtur, vi har prøvd, men funker igrunn ikke for noen av oss. Jeg liker heller ikke kondomen og kjenner den er der. Men jeg har prøvd alt av prevensjon, så er her hoppe av eneste mulighet (uten kondom som er en skikkelig nedtur å bruke) Jeg har 2 planlagte graviditeter der jeg har blitt gravid på 1. forsøk, så frukbar nok er vi. Men har hoppet av i svingen i flere år (før og etter vi fikk barna) og har ikke blitt gravid på den måten. Og ja vi er klare over vi ikke er 100% trygge på å hoppe av, men er eneste muligheten før evt en av oss steriliserer seg (han nekter å gjøre det, så må evt bli meg som har skrekk for å legge meg under narkose) Så sjansen for å bli gravid er kanslje ikke så veldig stor, men den er absolutt til stedet. Men vi har ikke opplevd noe "uhell" enda. (og for de som lurer jeg hadde ikke tatt abort om det skulle skje, men vurdert å sterilisere meg etterpå istedet) Anonymous poster hash: af338...3e6
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #17 Skrevet 23. februar 2015 Takk for svar! Ut i fra det dere svarer, bør jeg ikke gå rundt og håpe jeg skal bli gravid når han hopper av i svingen skjønner jeg.. Og er enig i at det er litt nedtur når hsn trekker seg ut.. Får bare nyte tiden enn så lenge hvor det er bare oss og heller begynne å prøve å få han klar om det ikke skjer av seg selv innen "rimelig tid".. Vi er jo fortsatt unge (23 og 24), så vet vi ikke trenger å stresse. Selv om dette er et utrolig sterkt ønske hos meg... Anonymous poster hash: cbea1...96c
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #18 Skrevet 23. februar 2015 Takk for svar! Ut i fra det dere svarer, bør jeg ikke gå rundt og håpe jeg skal bli gravid når han hopper av i svingen skjønner jeg.. Og er enig i at det er litt nedtur når hsn trekker seg ut.. Får bare nyte tiden enn så lenge hvor det er bare oss og heller begynne å prøve å få han klar om det ikke skjer av seg selv innen "rimelig tid".. Vi er jo fortsatt unge (23 og 24), så vet vi ikke trenger å stresse. Selv om dette er et utrolig sterkt ønske hos meg... Anonymous poster hash: cbea1...96c Kan gi deg et mer oppmuntrende svar. Jeg og kjæresten hoppet av i svingen en helg vi var på fjellet og hadde glemt annen prevensjon hjemme. Det ble baby av det. Anonymous poster hash: 7ff80...ede
waco Skrevet 23. februar 2015 #19 Skrevet 23. februar 2015 Kan gi deg et mer oppmuntrende svar. Jeg og kjæresten hoppet av i svingen en helg vi var på fjellet og hadde glemt annen prevensjon hjemme. Det ble baby av det. Anonymous poster hash: 7ff80...ede Da hoppet han vel ikke av svingen da? Det var bare noe han sa til deg.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #20 Skrevet 23. februar 2015 Da hoppet han vel ikke av svingen da? Det var bare noe han sa til deg. Haha... jeg så jo at han fikk utløsning etter at han hadde trukket seg ut. Men kan godt hende det kom litt før, jeg vet ikke hvor god kontroll gutter har jeg... og det varierer kanskje. Anonymous poster hash: 7ff80...ede
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå