AnonymBruker Skrevet 22. februar 2015 #1 Del Skrevet 22. februar 2015 Jeg har sett noen bruke Kludd oppslagstavle fra Ikea til dette formålet. Her er link til tavla:http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/10114874/?query=KLUDD+OppslagstavleHer er link til bildet jeg så: http://ikeahackers.net/wp-content/uploads/blogger/-S5LVXT_02gc/T9WRgWGmQbI/AAAAAAAAhpM/xogNNsilP_8/s1600/mini_hack_kludd2a-780588.jpgHar noen troa på det? Vurderer dette selv Anonymous poster hash: 2d207...109 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 22. februar 2015 #2 Del Skrevet 22. februar 2015 Jeg synes det er en god ide. Til den prisen trenger den jo ikke vare livet ut heller. Tror faktisk jeg prøver det selv, men ville malt baksiden på plata først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Musaleem Skrevet 22. februar 2015 #3 Del Skrevet 22. februar 2015 Jeg tror jeg ville vært litt forsiktig med å henge det opp bak stekesonen. Selv om det står at det er herdet glass, er den tross alt ikke produsert til det formålet. Ser for meg tusenvis av glassbiter over hele kjøkkenet ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 23. februar 2015 #4 Del Skrevet 23. februar 2015 Ser tøft ut, men: Siden den ikke er festet rett på veggen, men med mellomliggende "knoter" vil det uvegerlig samle seg skitt og fett mellom veggen og platen. Jeg ville nok ikke ha gått for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #5 Del Skrevet 23. februar 2015 Ser tøft ut, men: Siden den ikke er festet rett på veggen, men med mellomliggende "knoter" vil det uvegerlig samle seg skitt og fett mellom veggen og platen. Jeg ville nok ikke ha gått for det. Det er ikke verre enn å skru det løs fra veggen og vaske av og til da. Anonymous poster hash: 0c6f0...bcb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 23. februar 2015 #6 Del Skrevet 23. februar 2015 Jeg synes ikke backsplashen min blir verken varm eller spesielt skitten, så jeg har ikke noe problem med å prøve Kludd. Herder glass bør så absolutt tåle den type varme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #7 Del Skrevet 23. februar 2015 Tusen takk for alle svar Jeg går for det jeg! Nå har jeg bare en vanlig gipsvegg der, så er vel uansett bedre å beskytte den litt. Skulle platene knuse e.l er det bare å feie opp og prøve noe annet. Går ikke akkurat konkurs av den grunn Anonymous poster hash: 2d207...109 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Musaleem Skrevet 23. februar 2015 #8 Del Skrevet 23. februar 2015 Tusen takk for alle svar Jeg går for det jeg! Nå har jeg bare en vanlig gipsvegg der, så er vel uansett bedre å beskytte den litt. Skulle platene knuse e.l er det bare å feie opp og prøve noe annet. Går ikke akkurat konkurs av den grunn Anonymous poster hash: 2d207...109 Nei, men det kan hende det er veldig ukult hvis det knuser mens du står der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 23. februar 2015 #9 Del Skrevet 23. februar 2015 Ja, gå for det:) Folk bruker jo helt vanlig glass også. Eller stearinlys tett på vinduer etc. Den skal bli bra varm for å knuse!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå