Gå til innhold

Hvilke restaurant i Bergen er......

Fremhevede innlegg

Skrevet

Av finere karakter? Og da mener jeg maten, og hvilke folk som går der å spiser? Har tidligere gått på Bølgen og Moi,men føler ikke de har det store utvalget av god mat.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lysverket, Colonialen i Kong Oscarsgate, Bare, Lucullus.

Anonymous poster hash: 8d31c...a36
Skrevet

Potetkjelleren, Enhjørningen, 1887, Colonialen, Lucullus, Hav og Cornelius.

Anonymous poster hash: ab283...e6d

Skrevet

Potetkjelleren, Enhjørningen, 1887, Colonialen, Lucullus, Hav og Cornelius.

Anonymous poster hash: ab283...e6d

Hav er jo en fiskebutikk?

De serverer riktignok god fish and chips, men en restaurant av finere karakter er de ikke.

Skrevet

Potetkjelleren er bra, og enhjørningen,mye bra fiskemenyer der. De andre har jeg ikke prøvd.

Skrevet

Potetkjelleren er bra, og enhjørningen,mye bra fiskemenyer der. De andre har jeg ikke prøvd.

Spurte du ikke for å få tips om steder du ikke hadde prøvd fra før, da?

• Liker 1
Skrevet

Joda, skal snart ut å spise igjen , så vil gå et sted som er bra, som jeg ikke har vært på før.

Skrevet

Lysverket, 1887, potetkjelleren, Hanne på Høyden(tror de har byttet navn)

Skrevet

Escalon. God tapas og utrolig hyggelige servitører.

Anonymous poster hash: 144c3...e1d

• Liker 1
Skrevet

Hvis du ikke har testet Lysverket enda er det virkelig å anbefale! Og Spisekroken på Klosteret er en utrolig opplevelse, også med stemningen og sfæren. Feiret bursdag der med noen venner, og vi hadde en kelner jeg aldri før har opplevd maken til.

Colonialen i Kong Oscars gate er fantastisk- vi feiret bursdagen min der i fjor, mens Potetkjelleren har jeg hørt er fantastisk.

Har du tid kan du jo ta deg en tur ut av byen og til Austevoll :)

I litt andre prisklasser, men stadig med god mat, er jo Sirkus Escalon morsomt og bra, Nama skal ha blitt veldig fint og bra etter oppussingen, og så har det kommet en ny kinesisk bak Bryggen et sted, og der skal det være litt mat ala Dinner i Oslo. Det er neste sted jeg skal forsøke når vi går ut.

Føler forslagene kan fortsette, men det kommer jo veldig an på hva slags sted og anledning du er på utkikk etter? Det passer dårlig med en kjapp tur innom Colonialen før kino.

Skrevet

I litt andre prisklasser, men stadig med god mat, er jo Sirkus Escalon morsomt og bra, Nama skal ha blitt veldig fint og bra etter oppussingen, og så har det kommet en ny kinesisk bak Bryggen et sted, og der skal det være litt mat ala Dinner i Oslo. Det er neste sted jeg skal forsøke når vi går ut.

Tror det er Soya du refererer til, den anbefales på det varmeste :) Noe av de beste innen asiatisk mat jeg har spist :Nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...