Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg har en Sony Xperia Z1 Compact som jeg i jula på mystisk vis klarte å ødelegge LCD skjermen på. Tror iallefall det er det, for jeg ser det er noen små sprekker på skjermen nederst i venstre hjørne, men jeg kjenner ikke sprekkene hvis jeg forsøker å ta på de, og telefonen reagerer ikke i det hele tatt ved berøring.. Vet at dette kan fikses, men er bare så redd for at det fortsatt skal være noe galt med den etterpå. Er student og har ikke kjempegod råd, men har råd nå til å kjøpe meg ny telefon (ikke kjempedyr) eller fikse Sony'en. Nå låner jeg S2 av broren min, men den henger seg opp ganske ofte og innimellom bare skrur seg uten grunn, pluss at batteriet er kjempedårlig. Må ha med lader overalt. Så jeg vil gjerne prøve å fikse "mobilproblemet" mitt.

Hva anbefaler du? Fikse Sony'en, eller kjøpe ny? Og hvilken telefon bør jeg i så fall kjøpe? Er veldig glad i Samsung, men er også fristet til å kjøpe iphone (har hatt det tidligere), men så er jo iphone veldig dyrt da..

Takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde kjøpt ny.

Hadde en S4 og har nå en Z3, fornøyd med begge selv om Z3 er den jeg liker best av de to tlf.

Skrevet

Okei, takk for svar :) Noen erfaringer her med å kjøpe brukt? Ser det er mange som selger på finn, men har aldri kjøpt telefon brukt før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...