Gå til innhold

Hvorfor er weightless-buksene populære?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes de er stygge når man kan se sømmene, kunne selv ALDRI tatt på meg en i f.eks hvit. Men er de ikke ganske greie i helt svart? Har ikke sette dette selv, i hvert fall ikke in real life, men jeg synes buksen i seg selv gjør rumpen ganske bootylicious :)

Anonymous poster hash: 1ce44...280
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det har jeg lurt på og hvorfor er ikke den sømmen mere innebygd?

Skrevet

Det det ser ut som er truse under buksa som lager sånne bulker. Sånne truser som gjorde at G-string ble så populært - for å slippe å se trusekanten.

Og nå lager de bukse som ser ut som den har trusekant.

Æsj, det var stygt.

Anonymous poster hash: 518e4...33b
  • Liker 4
Skrevet

De er superdigge å ha på, og stoffet er fantastisk. Man trenger ikke å ha de lyse fargene hvor man ser sømmene på rumpa.

Jeg har to av disse buksene, og jeg elsker dem, som å gå i tights og fargene er fantastiske. Jeg er ikke så veldig glad i sømmene som de fleste av dere, og i fargene jeg har så er de ikke så veldig synlige, men jeg kombinerer også disse buksene med lange gensere, og det ser fantastisk ut, om jeg får si det selv. :danse:

Gjest Lalalala59
Skrevet

De fleste som går med dem er de som tidligere ville gått med treningstights som vanlig bukse. Tror ikke jeg har sett noen over 20 gå med de uten å falle inn under glam-modell/fitnessbabe-kategorien.

Skrevet

De ser helt forjævlige ut

Gjest anonym2233
Skrevet

De er behagelig å gå med, sitter godt rundt livet og på beina, og ikke minst så er jeg fornøyd med hvordan de sitter på MIN kropp :)

Jo, kan si meg enig i at de sømmene på rumpa ser litt rart ut, men igjen en tilvenningssak (For dem som går med de).

Nå er det jo også slik at ikke alle kler alt av mulige plagg heller.

Skrevet

Har hørt mye snakk om disse weightless-buksene, men ikke visst hva det var før jeg så bilder nå. Jeg syns ikke de var fine i det hele tatt, men det er nå min smak :) Folk får gjøre som de vil :)

Skrevet

De er som Uggs.. Egentlig litt stygge, men fordømt behagelige å ha på !! Jeg er av typen som ikke synes tights er et "legit" plagg å bruke som bukse, men disse synes jeg faktisk er ok. Har 4 stk selv

Skrevet

Det er ikke push-up i buksen, men sømmene får det til å se ut som push-up.

Og de er faktisk veldig behagelig å gå med.

Det er joggebukser også, men jeg går ikke ut i offentlig med joggebukser. Dessuten ser de ikke særlig behagelige ut, stygge er de også.

Anonymous poster hash: 69e7e...231

• Liker 2
Skrevet

De er uteolig gode! Føles som man går uten bukse, og samtidig er det penere enn tights! (Og mye bedre)

Anonymous poster hash: 30130...c90

Skrevet

^ Hun der hadde sett like pen ut i vanlige bukser.

Anonymous poster hash: 29a10...055

Like pen? Det der ser jo direkte latterlig ut :fnise:

Skrevet

Frekke bukser, men ikke sett de her i distriktet selv. Men sku gjerne gjort det. Selv synes jeg folk bruker alt for mange klær til feil ting, jogge bukse er til jogging, trenings tights til trening, vanlig bukse til vanlig :P Ihvertfall ikke pysjamasbukse når man er ute blandt folk. Men disse buksene er langt innafor =)

Gjest anonym2233
Skrevet

Frekke bukser, men ikke sett de her i distriktet selv. Men sku gjerne gjort det. Selv synes jeg folk bruker alt for mange klær til feil ting, jogge bukse er til jogging, trenings tights til trening, vanlig bukse til vanlig :P Ihvertfall ikke pysjamasbukse når man er ute blandt folk. Men disse buksene er langt innafor =)

Hva med tights til og fra trening da ? 😱

Det er igjen det som er deilig med disse, utseende som bukser, men deilige følelsen av leggings/tights ❤

Skrevet

Om 5 år er disse på "mest harry" lister over alt, og jentene som gikk i dem er dritflaue for at de bet på.

Det er da dritharry for lengst. Alltid vært.

• Liker 5
Gjest Blubberella
Skrevet

Om 5 år er disse på "mest harry" lister over alt, og jentene som gikk i dem er dritflaue for at de bet på.

Det tror jeg også!

Jeg synes det ser ut som at de går med en diger kjerring-BH på rumpa.

• Liker 2
Skrevet

Hva med tights til og fra trening da ?

Det er igjen det som er deilig med disse, utseende som bukser, men deilige følelsen av leggings/tights ❤

Til og fra er jo hensiktsmessig, men ikke som hverdags ;-)

Skrevet

Det er joggebukser også, men jeg går ikke ut i offentlig med joggebukser. Dessuten ser de ikke særlig behagelige ut, stygge er de også.

Har ikke sagt noe om å gå ute offentlig med de...

Skrevet

Jeg har 3 bukser. En i rød, svat og grå/blå. Liker alle tre veldig godt!

Anonymous poster hash: 2772c...ec5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...