Gå til innhold

Hvorfor er weightless-buksene populære?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De serjo ikke bra ut. Man VET at jenta går med dem for å få rumpa til å se finere ut. Men det ser jo helt rart ut. Sømmene er malplasserte og stygge. Jeg forstår det ikke!

Anonymous poster hash: 8cb68...408

• Liker 26
Videoannonse
Annonse
Skrevet

You and me both...

Anonymous poster hash: 319c4...065
  • Liker 4
Skrevet

Folk sier de er gode å ha på, så kan jo være det?

Jeg synes de ser ut som vanlige bukser :plystre:

• Liker 2
Skrevet

Hva er weightless-bukser?

Anonymous poster hash: 7125c...dd2
  • Liker 1
Skrevet

De serjo ikke bra ut. Man VET at jenta går med dem for å få rumpa til å se finere ut. Men det ser jo helt rart ut. Sømmene er malplasserte og stygge. Jeg forstår det ikke!

Er det de buksene med "push-up" puter i baken?

Anonymous poster hash: 508f1...d44

Skrevet

Er det de buksene med "push-up" puter i baken?

Anonymous poster hash: 508f1...d44

Det er ikke push-up i buksen, men sømmene får det til å se ut som push-up.

Og de er faktisk veldig behagelig å gå med.

• Liker 2
Skrevet

Jeg syntes de er kjempefine! Lurer på å bestille meg en ^^

Skrevet

vil du ikke at rumpa di skal se bra ut?:) Sømmene viser jo bare det beste av rumpa, akkurat som sminke, eller er det juks også?:)

Anonymous poster hash: 2bdf8...08e

• Liker 1
Skrevet

KMC6iyD.jpg

nei, skjønner ikke hvorfor dette er populært

Anonymous poster hash: 6c3b4...29d
  • Liker 6
Skrevet

^ Hun der hadde sett like pen ut i vanlige bukser.

Anonymous poster hash: 29a10...055
  • Liker 13
Skrevet

vil du ikke at rumpa di skal se bra ut?:) Sømmene viser jo bare det beste av rumpa, akkurat som sminke, eller er det juks også?:)Anonymous poster hash: 2bdf8...08e

Rumpa mi ser bra ut i en vanlig bukse. En bukse med sømmer som lager illusjonen av en rund rumpe trenger jeg ikke. Jeg synes ikke rumpa ser bra ut i de buksene, den ser jo helt rar ut. De som er ensfargede kan se ok ut som en tights når sammen såvidt er synlig. Men de som er i dongeri-stoff ser jo helt idiotiske ut.

• Liker 6
Skrevet

Jeg prøvde et par. Så helt jævlig ut. Posete på leggen og rumpa ble til en stor pølse :)

• Liker 2
Skrevet

På bildene ser set ut som de har sprøyta rævva full av silikon.

Anonymous poster hash: d9113...dfd

Skrevet

Så ei med en slik bukse i hvit. Jeg pleier ikke å sette "labels" på folk, men hun havnet fort under kategorien white trash hos meg.

Sømmene er ganske ille. Altså, jeg er så lei av alt dette styret med rumpe. Det finnes til og med treningstights som løfter ræva nå også, for det er jo viktig at alle på treningssenteret får en illusjon av at squatter mye i tillegg til å være sexy for tredemølla eller noe.

• Liker 2
Skrevet

Jeg tenker bare "bavianrumpe" når jeg ser folk med de buksene. Rumpa kan ellers være så fin den bare vil, men måten den fremheves på gjør det dessverre mer komisk enn pent :laugh:

• Liker 7
Skrevet

Om 5 år er disse på "mest harry" lister over alt, og jentene som gikk i dem er dritflaue for at de bet på.

• Liker 10
Skrevet

De ser ut som de er feilprodusert

• Liker 1
Skrevet

Synes de er grelle og ikke gjør rumpa noen fordeler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...