AnonymBruker Skrevet 22. februar 2015 #1 Skrevet 22. februar 2015 Jeg har fått et krav om eFaktura på kr 0,00, den vil jo ikke bli "trukket" og fjerne seg ettersom beløpet er for lite. Og om jeg endrer den må jeg betale gebyr til banken. Skal jeg bare slette den før forfall? Jeg får disse annenhver måned ettersom strømregningen slår seg sammen og jeg betaler hver annen måned. Anonymous poster hash: 2fe5c...221
-Jiinxs- Skrevet 22. februar 2015 #2 Skrevet 22. februar 2015 Jeg bare sletter mine. Setter ingen forfallsdato på de.
AnonymBruker Skrevet 7. august #3 Skrevet 7. august Er det bare å slette fakturaene? Anonymkode: 67061...210
TBergh Skrevet 7. august #4 Skrevet 7. august Hei. Ja. Det står vell også i nettbanken at en e-fakture må ha et minimusbeløp på 0,1 kr. Med vennlig hilsen TBergh
TBL12 Skrevet 7. august #5 Skrevet 7. august 0 faktura kan slettes, men etter min erfaring vil de også forsvinne etter en tid. Kan trolig variere mellom banker. Om jeg mottar 0 faktura for kredittkort er en enkel løsning å bare betale et lite beløp, da forsvinner regningen fra nettbanken. Innbetalt beløp godskrives på neste regning.
AnonymBruker Skrevet 7. august #7 Skrevet 7. august Etter 10 år har kanskje fakturaen utviklet seg til en monsterregning og TS er gjeldsslave. Anonymkode: dcc68...e2c 4
TheLegendBellaGoth Skrevet 7. august #8 Skrevet 7. august Denne tråden er 10 år gammel, hvordan finner dere ut at "nå skal jeg svare på denne?" Ikke vondt ment, bare litt morsomt 2
AnonymBruker Skrevet 7. august #9 Skrevet 7. august TheLegendBellaGoth skrev (1 time siden): Denne tråden er 10 år gammel, hvordan finner dere ut at "nå skal jeg svare på denne?" Ikke vondt ment, bare litt morsomt Det lurer jeg ofte på når folk drar opp helt random tråder mange år etter at de er laget. Anonymkode: 93023...3b8 2
AnonymBruker Skrevet 8. august #10 Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det lurer jeg ofte på når folk drar opp helt random tråder mange år etter at de er laget. Anonymkode: 93023...3b8 Denne tråden blir jo gjenåpnet med et spørsmål og jeg har sett uendelig mange ganger her på KG at folk får kjeft for å starte nye tråder om emner som har blitt tatt opp en eller annen gang før. Da får de beskjed om og bruke eksisterende tråder og også moderatorene slår sammen tråder om lignende emner slik at de blir et salig kaos. Anonymkode: 008cf...f89 2
AnonymBruker Skrevet 8. august #11 Skrevet 8. august TheLegendBellaGoth skrev (4 timer siden): Denne tråden er 10 år gammel, hvordan finner dere ut at "nå skal jeg svare på denne?" Ikke vondt ment, bare litt morsomt Det er fordi den personen som tok opp tråden, var i samme situasjon. Anonymkode: 2c23d...3bf 1
Hololo Skrevet 8. august #12 Skrevet 8. august TheLegendBellaGoth skrev (9 timer siden): Denne tråden er 10 år gammel, hvordan finner dere ut at "nå skal jeg svare på denne?" Ikke vondt ment, bare litt morsomt Godt spørsmål, noen må ha googlet "hva gjør jeg med efaktura på 0kr" og fått opp denne. Jeg for min del så at denne lå på fremsiden av KG og svarte uten å legge merke til når tråden startet. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå