Gå til innhold

Hva gjør jeg med eFaktura på kr 0?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått et krav om eFaktura på kr 0,00, den vil jo ikke bli "trukket" og fjerne seg ettersom beløpet er for lite. Og om jeg endrer den må jeg betale gebyr til banken. Skal jeg bare slette den før forfall?

Jeg får disse annenhver måned ettersom strømregningen slår seg sammen og jeg betaler hver annen måned.

Anonymous poster hash: 2fe5c...221
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bare sletter mine. Setter ingen forfallsdato på de.

• 10 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Er det bare å slette fakturaene?

Anonymkode: 67061...210

Skrevet

Hei.

Ja. Det står vell også i nettbanken at en e-fakture må ha et minimusbeløp på 0,1 kr.

Med vennlig hilsen

TBergh

Skrevet

0 faktura kan slettes, men etter min erfaring vil de også forsvinne etter en tid. Kan trolig variere mellom banker. 

Om jeg mottar 0 faktura for kredittkort er en enkel løsning å bare betale et lite beløp, da forsvinner regningen fra nettbanken. Innbetalt beløp godskrives på neste regning.

Skrevet

Du kan bare slette de.

AnonymBruker
Skrevet

Etter 10 år har kanskje fakturaen utviklet seg til en monsterregning og TS er gjeldsslave. 

Anonymkode: dcc68...e2c

• Liker 4
Skrevet

Denne tråden er 10 år gammel, hvordan finner dere ut at "nå skal jeg svare på denne?" :hoho: Ikke vondt ment, bare litt morsomt :) 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
TheLegendBellaGoth skrev (1 time siden):

Denne tråden er 10 år gammel, hvordan finner dere ut at "nå skal jeg svare på denne?" :hoho: Ikke vondt ment, bare litt morsomt :) 

Det lurer jeg ofte på når folk drar opp helt random tråder mange år etter at de er laget. 

Anonymkode: 93023...3b8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det lurer jeg ofte på når folk drar opp helt random tråder mange år etter at de er laget. 

Anonymkode: 93023...3b8

Denne tråden blir jo gjenåpnet med et spørsmål og jeg har sett uendelig mange ganger her på KG at folk får kjeft for å starte nye tråder om emner som har blitt tatt opp en eller annen gang før. Da får de beskjed om og bruke eksisterende tråder og også moderatorene slår sammen tråder om lignende emner slik at de blir et salig kaos.

Anonymkode: 008cf...f89

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
TheLegendBellaGoth skrev (4 timer siden):

Det er fordi den personen som tok opp tråden, var i samme situasjon. 

Anonymkode: 2c23d...3bf

• Liker 1
Skrevet
TheLegendBellaGoth skrev (9 timer siden):

Godt spørsmål, noen må ha googlet "hva gjør jeg med efaktura på 0kr" og fått opp denne.

Jeg for min del så at denne lå på fremsiden av KG og svarte uten å legge merke til når tråden startet.

• Liker 1
Skrevet

Ny necrotråd rekord 10 år!

wtf

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...