Gå til innhold

Glidemiddel

Fremhevede innlegg

Skrevet

:Nikke:

BORTSETT FRA "Og blir du våt etterhvert tyder jo det på at du da etterhvert blir våter, og kanskje kåtere?"

Svarer dere begge: lolitadama jegskryter da ikke, alle kan vel se at det var ironisk ment? Neivel. Det er ikke noe sykdom, det er stress. Spørsmålet mitt var IKKE hva som er galt med meg, men hvor mange som bruker glidemiddel så hold deg til tema er du snill.

Lala: Jo.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samboern min har ganske stort utstyr og det kan innimellom være vondt når han trenger inn i meg. Kjøpte et glidemiddel som heter Silk på kondomeriet (blank flaske med smak og luktfri, vannbasert olje). Dette hjalp kjempemye og det har ikke vært noe turn off å bruke det - hvis du ber han om å påføre det blir det faktisk bli veldig bra :sjarmor:

Og det var heller ikke noe pinlig å kjøpe det - tenk på at kondomeriet sikkert selger flere liter med glidemiddel hver dag :wink:

Og, hvor våt eller tørr man er varierer selvfølgelig med om man er kåt eller ikke, men det varierer også fra person til person og etter hvor man er i menssyklusen. Og typen din produserer jo også "glidemiddel" (for uopplyste fjortiser; det blanke som kommer ut av tissemannen før det går for deg), kanskje det er han som ikke lager nok :wink:

Skrevet

:o En gjest med et ordentlig svar! Drømmer jeg? Tusen takk for dette, jeg skal på kondomeributikk i dag og se etter, jess! Jeg tror ikke noen av oss produserer nok "naturvann" som folk så fint kaller det, men det er litt vanskelig på sommeren også.

Gjest Anonymous
Skrevet

Til info:

Vaginal utblokking er på ingen måte ukjent i bdsm-kretser.

Skrevet

Vi bruker glidemiddel i perioder og ved spesielle anledninger, både av nødvendighet og for morro skyld. Har inntrykk av at det er nokså normalt, og vi var på en kondomeriaktig butikk og kjøpte. Fikk veldig god service, og hun bak disken lot oss prøve det på hånda også. Og hun tok iallfall utgangspunkt i at det var snakk om vaginalt samleie, anbefaler å kjøpe på en sex-buikk fremfor apotek.

Og jeg er enig i at det hjelper på tranghet å bruke glidemiddel, ikke bare når man er tørr. Godt glidemiddel er faktisk glattere enn naturlig smøreveske, og er en god hjelp dersom man er for trang eller han litt for stor.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg blir så kåt at jeg svimler nesten, din rompe, men hadde du fulgt med i seksualundervisningen, produserer noen mer fittesaft enn andre for å si det slik.

Ok jeg må a misforstått dette je da, siden du svarte "jo"! :roll: :klø: Litt motstridende kanskje?

(antar at du svarte jo til at du ble våtere ettervert i samleiet siden du blir kåtere).

Forstår ikke vorfor du svarer så aressivt bestandi! DU spør o folk (seff ikke alle) svarer de stort sett sakli. Ikke alle er ute etter å kritisere o slene dritt. Sett litt pris på at folk idder å svare du!

(Unnskyld skriften, tastaturet virker ikke elt.

Skrevet

Jeg blir da agressiv når folk forteller meg at jeg ikke er normal må skjønne! Jo jeg bli våtere etter hvert i samleiet som det så fint sies, men aller først gjør jeg ikke det, det sier jo seg selv? Nå er jeg ærlig talt lei av å forsvare musa mi og er lei av diskusjonen, jeg har fått mine svar, og da bør egentlig saken ligge død. Eller hva?

Gjest Ullsokken
Skrevet

Hei Spidey! Jeg ville bare si at jeg skulle ønske jeg var skapt litt mer som deg, jeg! Jeg er ganske vid, og blir søkkvåt (må tørke underveis.....), og det ender jo med at jeg ikke kjenner noe, og ikke mannen min heller.

Lykke til med glidemiddel-kjøping (og prøving :wink: )

Skrevet

Og jeg misunner de vide. Tror aldri noen blir fornøyd :)

Skrevet

Jeg skulle ønske jeg viste hvor mange tilbake meldinger vi har fått som går på at glidemiddel er den ene tingen som har hjulpet både ham & henne.

Det er nemlig veldig mange.

Det er en grunn til at veldig mange sexleketøy kommer med en prøve pakning glidemiddel og det er at dersom man først har forsøkt med glidemiddel så vil en stor andel fortsette med glidemiddel.

Ikke fordi de trenger det, men fordi det gjør sexen bedre.

Selvsagt, noen mener at glidemiddel er bortkastet… men jeg er av den oppfattning at man bør prøve det før man sier at glidemiddel er tull.

Man kan ikke si at du ikke liker en matrett før du så mye som vet hva det er, kan man vel?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...