Gå til innhold

Glidemiddel

Fremhevede innlegg

Skrevet
Du mener vel ikke at det er fordi du er trang du må ha glidemiddel? Du mener vel at det er fordi du er for TØRR? Du må bli kåtere!

Jeg blir så kåt at jeg svimler nesten, din rompe, men hadde du fulgt med i seksualundervisningen, produserer noen mer fittesaft enn andre for å si det slik.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir så kåt at jeg svimler nesten, din rompe, men hadde du fulgt med i seksualundervisningen, produserer noen mer fittesaft enn andre for å si det slik.

:enig_animasjon: :hoho::hoho::klappe:

Skrevet
Blir du våt underveis i samleiet da?

Ja det gjør jeg. Jeg sier at jeg blir våt, jeg er bare for TRANG; for liten inngang, ikke vid nok, liten i diameteren!

Forstår dere nå?

Forresten, det er enda sjanse for dere som ikke har sagt hvor rart dette er å kommentere det :) Setter alltid pris på å høre hvor rart mitt kjønnsorgan er, jeg!

Skrevet
Erfaringsvis har jeg også opplevd å være litt tørr i perioder. Men dette har vært da tenningen på partneren ikke har vært helt på topp. I nye forhold så er det aldri noe problem.

Jepp jeg tenner ikke på han, der sa du det, o store orakel! :kul: Dumper han i morgen likegreit, jeg!

Gjest Anonymous
Skrevet

Spidey,

Du må nok blokkes ut - ingen vei utenom.

Et speculum kan brukes. Gjerne de i plast.

Ligg på ryggen og få ham til å binde anklene dine opp og tilbake slik at du er åpen.

Så putter han speculumet inn og åpner det til du kjenner det godt. Og du ligger sånn en stund.

Neste gang, åpner han litt til.

Dildoer i forskjellige størrelser kan også brukes.

Skrevet

Velger glatt (hihi) å overse alle gjestekommentarene...

Spidey, det er IKKE unormalt å bruke glidemiddel! Vi har tre forskjellige typer stående på nattbordet, og sex blir mye deiligere med enn uten. Jeg er også trang, pluss at jeg ikke alltid er så våt - selv om jeg er kåt.

Dessuten liker mannen min glidemiddel når jeg onanerer ham, det gjør ikke akkurat noe at alt blir våtere og glattere. Et tips: Styr unna glidemiddel med smak, velg et som ikke smaker eller lukter noe som helst. Bruker dere kondom må ikke oljebasert glidemiddel brukes, da dette angriper gummien-

Nyt hver natt, ta glidekremen fatt! :sjarmor:

Skrevet

Får man spiselige glidemidler uten smak da?

Skrevet

Gjest: :murvegg::klaske: og :trøste:

Uansett. Vi bruker ikke kondom til vanlig, for jeg går på pilla, vi bruker den bare som et nødsglidemiddel.

Skal nok kjøpe det, eller få ei venninne til å gjøre det for meg :oops: :)

Skrevet

Skal nok kjøpe det, eller få ei venninne til å gjøre det for meg  :oops:  :)

Bestill på nett dersom du ikke vil gå i butikken da :)

Og ikke bry deg om teite gjester!

Skrevet

Å men vi har en så fin butikk her i byen, og de som jobber der er homo, så de er sikkert ikke så fordomsfulle :P

Lurer på om gjest er en og samme person gjennom hele denne tråden jeg hehe

Skrevet
Spidey,

Du må nok blokkes ut - ingen vei utenom.

Et speculum kan brukes.  Gjerne de i plast.

Ligg på ryggen og få ham til å binde anklene dine opp og tilbake slik at du er åpen.  

Så putter han speculumet inn og åpner det til du kjenner det godt. Og du ligger sånn en stund.

Neste gang, åpner han litt til.

Dildoer i forskjellige størrelser kan også brukes.

Herrejemini, hva slags småunger er det som har begynnt å henge her? :roll::roll:

Skrevet

Småunger som begynte å pule da de var 14 og har blitt så vide at de må rakke ned på misunnelsesverdige trange muser? :ekstra kul:

Skrevet
Får man spiselige glidemidler uten smak da?

Tror det er slik at alle glidemidler er "spiselige". Men jeg liker ikke jordbærpikk. :wink:

Skrevet
Småunger som begynte å pule da de var 14 og har blitt så vide at de må rakke ned på misunnelsesverdige trange muser?  :ekstra kul:

Kanskje ikke så lurt å synke ned på samme nivå selv...

Skrevet

Hvorfor kan de ellers være så bitre da? Hmmm hmmm hmm... kanskje ikke de har fått mulighet til å eksponere den våte musa si i det siste. Jeg vet ærlig talt ikke. Nå som jeg har fått svar på det jeg lurte på, svarer jeg egentlig bare av kjedsomhet :P

Skrevet

Hvis du rett og slett er for trang kan jeg ikke forstå hvorfor glidemiddel skal hjelpe...? Er man for trang så er man for trang.. Da må det jo gjøre vondt uansett hvor våt man er. Glidemiddel gjør det bare lettere å skli inn (mindre friksjon). For øvrig sier min kjære at jeg har så deilig og trang mus både med og uten glid. Det blir ingen tranghetsforskjell sier han.

Glidemiddel er forresten ganske artig å leke med det synes jeg. :wink: Men bruker det faktisk heller sjeldent..

Har prøvd litt av hvert, men syns faktisk at Glid er den beste. Bare et lite tips.

Slike med smak, blir bare klisseste syns jeg.

Har også brukt noen oljer (blant annet babyolje), men det er så vanskelig å vaske vekk og sengetøyet blir også klinete.

Glidemiddel er IKKE turn-off, tvert imot. Det kan være ganske opphissende å massere hverandre inn med det før akten!!

Det er normalt dessuten normalt at unge jenter ikke blir drypp-våte, selv om de er kåte. Har kjærsten min og jeg hatt sex flere ganger i løpet av dagen, blir jeg ikke like våt 4. gangen som første, selv om jeg kanskje er like opphisset. Dersom vi hadde hatt sex en gang i uka, hadde det nok dryppet hver gang! Det er kanskje derfor "gjest" ikke har erfart unge jenter som ikke er våte og kåte bestandig.

Det stemmer at eldre kvinner sliter mer med å bli våte enn unge, dette betyr nødvendigvis ikke at unge jenter ikke kan ha problemer med det.

Skrevet

Lala jo vi har problemer med å få den inn men jeg har aldri sagt det gjør vondt, tvert imot... når den endelig begynner å presse seg inn, er det bare godt. Kanskje fordi jeg synes noe av vondt er godt, men nok om det. Problemet er ikke at det er vondt men egentlig bare stengt.

Men som jeg nevnte tror jeg, i går gikk den inn med en gang, for da tenkte jeg ikke "nå skal den inn, nå SKAL jeg klare det, og kondomen trenger ikke å brukes" og jeg tror det er der problemet mitt ligger...

Gjest Lolita baby
Skrevet

På siste innlegget ditt skjønte jeg plutselig hva du sliter med. Alt ligger i hjernen. Noen unge jenter tenker så mye på at de skal få noe inn at de ubevisst kniper igjen det de kan, er en "sykdom" husker ikke hva den heter..

Hvis du greier å slappe av å ikke tenke på deg går det nok bedre å få den inn. Og det der har ingenting med fuktighet å gjør da, heller ikke at du er trang. Noen steder virker det nesten som du skriver bare for å skryte av at du er (for) trang, men ikke noe som er for et eller annet er spesielt bra da... Musklene bruker man da uansett veldig aktivt under samleie, så det er nok bedre å ikke være for trang i utgangspunktet.

Uansett kniper du igjen, hjelper neppe glidekrem. Og blir du våt etterhvert tyder jo det på at du da etterhvert blir våter, og kanskje kåtere?

Skrevet

Jeg liker det også når det er litt for trangt, sånn at det nesten ikke går. Har opplevd det med en gutt som var veldig tykk, og fy f... for en nytelse!! Ikke rart han fikk meg heftig på kroken!! :oops:

Gjest Lala (ikke innl.)
Skrevet
På siste innlegget ditt skjønte jeg plutselig hva du sliter med. Alt ligger i hjernen. Noen unge jenter tenker så mye på at de skal få noe inn at de ubevisst kniper igjen det de kan, er en "sykdom" husker ikke hva den heter..

Hvis du greier å slappe av å ikke tenke på deg går det nok bedre å få den inn. Og det der har ingenting med fuktighet å gjør da, heller ikke at du er trang. Noen steder virker det nesten som du skriver bare for å skryte av at du er (for) trang, men ikke noe som er for et eller annet er spesielt bra da... Musklene bruker man da uansett veldig aktivt under samleie, så det er nok bedre å ikke være for trang i utgangspunktet.

Uansett kniper du igjen, hjelper neppe glidekrem.

:Nikke:

BORTSETT FRA "Og blir du våt etterhvert tyder jo det på at du da etterhvert blir våter, og kanskje kåtere?"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...