Gå til innhold

Deres beste ferie!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor er det beste stedet dere har vært på ferie?:)

Og hvorfor? Hva likte dere så godt med dette stedet?

Anonymous poster hash: 10657...b99
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine to uker i Singapore, hvor jeg fikk to noen dager i Indonesia og Malaysia også. Den mest magiske opplevelsen jeg noen gang har hatt, tror jeg. Det beste var når jeg var en av to som ble plukket ut i publikum til å bade med rosa delfiner på sentosa Island.

Men to uker var for lite, var så mye jeg ikke fikk sett.

Skrevet

En uke på finnmarksvidda, telt tur, en tur jeg ikke kommer til å glemme. Var ikke så mye plassen i seg selv som det var selskapet og hele settingen. Flotte mennesker, flott natur, perfekt vær.

Anonymous poster hash: a1767...e25
Skrevet

Lengter tilbake til Australia, liker Sydney utrolig godt. Dessuten er den avslappede stilen til folket der veldig behagelig!

Skrevet

Sardinia <3 Leide scooter og kjørte rundt nordligste halvdelen av øya sammen med kjæresten min. Vi bodde på flere små sjarmerende b&b. Ubeskrivelig vakker natur, så grønt og frodig. Og for noen strender! Vi var der i mai og hadde flere hundre meter strand helt for oss selv. Drømmer om å dra tilbake en dag.

Skrevet

Øyhopping i hellas :-) Kjempegøy og veldig mye fint. Øya Ios syntes jeg var utrolig fin, og ikke minst "koufonissi"! Enten det, eller så var det å bade i den blå lagune på island, helt magisk i solnedgangen om vinteren!

Gjest hockeyfrue
Skrevet

Familieferien til Italia for noen år tilbake. Vi hadde ingen plan, så vi satt fingeren på kartet og dro dit fingeren landet. Vi var i Italia i fem uker, en uke i hver by. Den ene byen vi endte opp i var en liten fiskerlandsby uten turister. Vi var nødt til å kommunisere på italiensk, og vi fikk den beste maten jeg noensinne har smakt. Vi forelsket oss totalt i en litt større by vi var i, så vi kjøpte en leilighet der. Jeg drar dit så ofte jeg kan! Det var en fantastisk tur, og det er noe jeg vil at mine egne barn skal oppleve en gang også.

Skrevet

Italia! Leide bil og kjørte rundt i Toscana, besøkte Cinque Terre, var ute ved kysten og badet, kjørte opp i fjellene og besøkte små vindistrikter, og bodde på et utrolig koselig lite hotell langt oppe i en øde fjellside. Familiedrevet, nesten som tatt ut av Gudfaren :) Beste ferien noensinne.

Skrevet

Italia! Leide bil og kjørte rundt i Toscana, besøkte Cinque Terre, var ute ved kysten og badet, kjørte opp i fjellene og besøkte små vindistrikter, og bodde på et utrolig koselig lite hotell langt oppe i en øde fjellside. Familiedrevet, nesten som tatt ut av Gudfaren :) Beste ferien noensinne.

Har veldig lyst til å reise til Cinque Terre! Lå dere på hotell der? Var dere i alle de små byene?

Skrevet

Har veldig lyst til å reise til Cinque Terre! Lå dere på hotell der? Var dere i alle de små byene?

Det er en helt spesiell plass - anbefales! Nei, vi var bare på dagstur dit, og besøkte alle fem byene.

Gjest Anastasia
Skrevet

Har så mange, så kan ikke nevne bare en :)

New OrleansNashville: var på Mardi Gras for 3 år siden. Noe av det morsomste jeg har opplevd. Det var helt magisk! Maten, stemningen, bygningene, alt! Nashville er også en magisk by fordi jeg liker country. Jeg syns faktisk byen er ganske romantisk selv om det ikke er så fint der akkurat.

Mexico: jeg trives utrolig godt i Cancun. Vet det er en turistmaskin men da jeg var der bodde jeg og venninna mi på et billig hotell og spiste på lokale mexicanske restauranter. Likte meg så godt der! Og strendene er noen av de fineste jeg har sett. Var flere steder i Mexico men Cancun er fortsatt favoritten.

Marseille: dette er mitt yndlingssted. Er en kjempekoselig by, til tross for dårlig rykte. Jeg bor fast på Radisson som er et kjempefint hotell. Drikker vin, shopper og koser meg. Veldig fine strender der, også er det ikke så langt fra Norge.

Skrevet

Bora Bora og Tahiti <3

Anonymous poster hash: 9b482...8d4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...