AnonymBruker Skrevet 22. februar 2015 #1 Del Skrevet 22. februar 2015 Startet igår, og idag er det like ille, det er et helvete hver gang jeg svelger! Er 23 år og aldri hatt dette før, ellers er allmenntilstanden helt normal. Bare veldig vondt i halsen og ørene.. Er ikke dette halsbetennelse? Har ikke vært noe ute i det siste, så dette er veldig rart, og rart jeg ikke har feber e.l. Kan jeg bare ta paracet/ibux? Anonymous poster hash: be3d4...3ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 22. februar 2015 #2 Del Skrevet 22. februar 2015 Høres veldig ut som begynnende halsbetennelse. Det kan være streptokokker, som krever antibiotika for å bli bra, eller en annen bakterie som er mye mindre agressiv som ofte går over av seg selv (tredagers halsesyka som de sier der jeg kommer fra). Evt det kan være virus, som du bare må la gå over, siden det ikke finnes antiviralia til småting. Paracet og ibux har som regel liten effekt med mindre du er så sår at du ikke engang klarer å svelge ditt eget spytt, knask heller sterke halstabletter som Fishermans Friend for å lindre smerten i halsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2015 #3 Del Skrevet 22. februar 2015 Halsbetennelse er som regel virus, og går over av seg selv. I alle fall når du ikke har feber. Ta Paracet/Ibux som smertestillende (kan fås som brusetbl og stikkpiller hvis det er lettere), pass på å få i deg nok drikke selv om det gjør vondt å svelge.Anonymous poster hash: 1e46f...b14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå