Gå til innhold

52 hcg, men testen er ikke sterk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dårlig test? Billigstrimmel. Forsøkte å vanne ut og se om det hjalp (tester kan bli mettet og vise svak strek).

Flere som har erfart det?

Anonymous poster hash: 2a7a9...136

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hcg på 52 er ikke mye, så det er naturlig at du får svak strek. Jeg fikk svak strek med hcg 150. En annen gang kom streken etter et par minutter, og ble godt synlig, (men ikke kjempesterk) og var ved måling to dager senere over 18000.

Skrevet

Moderator, svar meg på dette; hvordan i HULESTE kan du kalle meg en "prøver" eller "ufrivillig barnløs" når jeg:

1: Er gravid, siden jeg har HCG i blodet

2: har fått bekreftet av legen at jeg ER gravid, dvs at jeg ikke er en prøver og ikke er ufrivillig barnløs

???

Hvorfor flytter du tråden til feil underforum, egentlig? Hm? Hcgnivå over 5 = gravid.

• Liker 1
Skrevet

Hcg på 52 er ikke mye, så det er naturlig at du får svak strek. Jeg fikk svak strek med hcg 150. En annen gang kom streken etter et par minutter, og ble godt synlig, (men ikke kjempesterk) og var ved måling to dager senere over 18000.

Mtp at testen skal slå ut på all hcg over 6, så trodde jeg at streken skulle være ganske sterk når hcg var 8 ganger så mye :) men takk for svar, det var da en voldsom stigning hos deg (mtp at hcg fordobles hver 3.dag) Har du fått barnet? :)

Skrevet

Moderator, svar meg på dette; hvordan i HULESTE kan du kalle meg en "prøver" eller "ufrivillig barnløs" når jeg:

1: Er gravid, siden jeg har HCG i blodet

2: har fått bekreftet av legen at jeg ER gravid, dvs at jeg ikke er en prøver og ikke er ufrivillig barnløs

???

Hvorfor flytter du tråden til feil underforum, egentlig? Hm? Hcgnivå over 5 = gravid.

Nå er ikke jeg moderator, men spm om tester og slikt hører vel til under dette underforumet.

Det er uansett veldig lav hcg så selv om de skal slå ut på mindre betyr ikke det at den blir sterk.

Anonymous poster hash: 750a8...aa2

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...