AnonymBruker Skrevet 22. februar 2015 #1 Skrevet 22. februar 2015 Hvordan funker egentlig sukker uten betalt medlemskap? Har vist interesse for en haug av damer som jeg likte, hvis de liker meg tilbake kan man da utveksle noen ord med hverandre eller bruker jeg det helt feil? Ser at jeg kan sende meldinger til de som er superbrukere, men det er jo kun fåtallet som er det... Er ikke så gira på å betale, er ikke så veldig billedskjønn så usikker på om jeg får noe som helst oppmerksomhet på sånne sider. Anonymous poster hash: a6b54...2b2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2015 #2 Skrevet 22. februar 2015 Hvis du er mann uten betalt medlemskap kan du glemme å få noen som helst respons. Anonymous poster hash: 2cfc2...63f 10
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2015 #3 Skrevet 22. februar 2015 Okei, kanskje like greit å bruke tinder da. Bare tenkte at sukker kanskje ikke hadde like mye utseende fokus. Anonymous poster hash: a6b54...2b2
Gjest rådyr Skrevet 22. februar 2015 #4 Skrevet 22. februar 2015 Okei, kanskje like greit å bruke tinder da. Bare tenkte at sukker kanskje ikke hadde like mye utseende fokus. Anonymous poster hash: a6b54...2b2 Så de du har vist interesse for er ikke så pene? Det koster ikke mye å være medlem der da. Iallefall mindre enn en kveld på byen.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2015 #5 Skrevet 22. februar 2015 De er jo pene, men prøver å ikke være alt for urealistisk. Ser hun ut som hun kunne vunnet miss norway lar jeg nok være da jeg egentlig ikke har noe behov for en alt for pen kjæreste uansett. Prøver å finne en gjennomsnittelig dame som jeg synes er pen. Anonymous poster hash: a6b54...2b2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2015 #6 Skrevet 22. februar 2015 Er det verdt å prøve når man er gjennomsnittlig av utseende? Anonymous poster hash: a6b54...2b2
Gjest rådyr Skrevet 22. februar 2015 #7 Skrevet 22. februar 2015 Klart det er verdt å prøve. Jeg var mer opptatt av innholdet i profilene enn bildene da jeg var der. Og ikke minst hvordan mennene tok kontakt. Riktignok fant jeg kjæresten min på Tinder da ;P
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #8 Skrevet 23. februar 2015 Jeg betalte for medlemskap, prøvde å sende melding til et par av de jeg likte og fikk svar fra hun ene, og hun andre har ikke lest meldingen min engang. Er det vanlig å chatte mye frem og tilbake eller bør man få til treff så fort som mulig? Aldri prøvd dette nettdategreiene. :S Anonymous poster hash: a6b54...2b2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #9 Skrevet 23. februar 2015 Dette var jo ganske lett, kommet i kontakt med flere pene damer allerede. :D Anonymous poster hash: a6b54...2b2 1
Gjest rådyr Skrevet 23. februar 2015 #10 Skrevet 23. februar 2015 Mandag morgen er vel kanskje ikke beste tiden å få svar, i alle fall om du vil ha en dame som deltar i arbeidslivet.
lysløypa Skrevet 23. februar 2015 #11 Skrevet 23. februar 2015 Hvordan funker egentlig sukker uten betalt medlemskap? Har vist interesse for en haug av damer som jeg likte, hvis de liker meg tilbake kan man da utveksle noen ord med hverandre eller bruker jeg det helt feil? Ser at jeg kan sende meldinger til de som er superbrukere, men det er jo kun fåtallet som er det... Er ikke så gira på å betale, er ikke så veldig billedskjønn så usikker på om jeg får noe som helst oppmerksomhet på sånne sider. Anonymous poster hash: a6b54...2b2 Dersom du er en person som er på jakt etter spreke kvinner som er glad i alt fra friluftsliv til trening, så bør du droppe sukker og heller prøve ut https://FjellDate.no . Dette er et nytt norsk konsept som utrolig nok er helt gratis og du har tilgang til absolutt alle funksjonene på siden. I tillegg arrangeres det medlemsturer. Jeg brukte Sukker før i tiden og syns det var helt greit, men syns ikke det var verdt prisen man betalte. Hver sin smak uansett
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #12 Skrevet 23. februar 2015 Har utvekslet endel meldinger med ei veldig søt dame som jeg bestemte meg for å høre om å treffes. Fikk bare som svar at hun synes det var litt tidlig. wtf liksom, er det ikke i virkeligheten man blir kjent?? Anonymous poster hash: a6b54...2b2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #13 Skrevet 23. februar 2015 Har utvekslet endel meldinger med ei veldig søt dame som jeg bestemte meg for å høre om å treffes. Fikk bare som svar at hun synes det var litt tidlig. wtf liksom, er det ikke i virkeligheten man blir kjent?? Anonymous poster hash: a6b54...2b2 Hvor lenge hadde dere utvekslet meldinger,og har dere fortsatt kontakt? Anonymous poster hash: b0428...fdf
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #14 Skrevet 23. februar 2015 1 dag og en 5-6 meldinger hver, vi har fortsatt kontakt ja. Men er jo i virkeligheten man finner ut om man i det hele tatt er noen match. For meg er ihvertfall kjemi alfa omega. Anonymous poster hash: a6b54...2b2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #15 Skrevet 23. februar 2015 1 dag og en 5-6 meldinger hver, vi har fortsatt kontakt ja. Men er jo i virkeligheten man finner ut om man i det hele tatt er noen match. For meg er ihvertfall kjemi alfa omega. Anonymous poster hash: a6b54...2b2 1 dag er for tidlig.Jeg blokkerer de som begynner å mase om treff etter så kort tid da jeg anser dem som desperate,og kanskje kun ute etter sex.Gi det 1 uke. Anonymous poster hash: b0428...fdf 2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #16 Skrevet 23. februar 2015 1 dag er for tidlig.Jeg blokkerer de som begynner å mase om treff etter så kort tid da jeg anser dem som desperate,og kanskje kun ute etter sex.Gi det 1 uke. Anonymous poster hash: b0428...fdf Samme her. Jeg anser de mennene som lite interessert i å finne ut av om man passer sammen. Man må vise interesse for hverandre og vise hvem man er frem og tilbake, til en viss grad, før man finner ut av om kjemien stemmer i virkeligheten. Anonymous poster hash: e11df...06b 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2015 #17 Skrevet 24. februar 2015 Jeg er så langt fra ute etter sex som det går ann å komme, og jeg har ikke mast, jeg bare spurte en gang og når hun ville vente så lot jeg det ligge. Er en annen her også som ikke engang har besøkt profilen min :s Har såvidt startet en samtale, men alikevel, bør vel kanskje se hvem man snakker med. Anonymous poster hash: a6b54...2b2
AnonymBruker Skrevet 12. august 2015 #18 Skrevet 12. august 2015 Hvis du er mann uten betalt medlemskap kan du glemme å få noen som helst respons. Anonymous poster hash: 2cfc2...63f Sier hvem? Så de du har vist interesse for er ikke så pene? Det koster ikke mye å være medlem der da. Iallefall mindre enn en kveld på byen. Det koster over 300 Anonymous poster hash: 1b4df...9a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå