AnonymBruker Skrevet 22. februar 2015 #1 Skrevet 22. februar 2015 Sikkert veldig dumt spørsmål. Men kan man få eggløsningslim når man er gravid ? Har hatt litt mistanke om at jeg er gravid. Men så fikk jeg eggløsningslim for 2 dager siden som fortsatt varer. Det kom noen dager etter forventet eggløsning og det er litt blod i det. Forrige gang jeg var gravud så småblødde jeg dem lille tiden jeg var gravid. Anonymous poster hash: 1b948...c5d
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2015 #2 Skrevet 22. februar 2015 Du har ikke eggløsning dersom du er gravid, men det er vanlig å få mer utflod. Kanskje det er det du merker? Anonymous poster hash: 42a8c...1f3 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #3 Skrevet 23. februar 2015 Du har ikke eggløsning dersom du er gravid, men det er vanlig å få mer utflod. Kanskje det er det du merker? Anonymous poster hash: 42a8c...1f3 Takk for svar nei dette var helt anderledes enn utflod. Helt klart eggløsningslim konsistens. Men da er jeg nok ikke gravid. Bekymrer meg for mye rart for tiden. Har jo kobberspiralen. Men hadde noen symptomer som var likt som når jeg var gravid forrige gang . Men da kan jeg puste ut. Kobberspiralen sin har gjort jobben sin denne gangen og da sikkert Anonymous poster hash: 1b948...c5d
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #4 Skrevet 23. februar 2015 Takk for svar nei dette var helt anderledes enn utflod. Helt klart eggløsningslim konsistens. Men da er jeg nok ikke gravid. Bekymrer meg for mye rart for tiden. Har jo kobberspiralen. Men hadde noen symptomer som var likt som når jeg var gravid forrige gang . Men da kan jeg puste ut. Kobberspiralen sin har gjort jobben sin denne gangen og da sikkert Anonymous poster hash: 1b948...c5d Hadde du hatt sex der mannen fikk utløsning inne i deg dagen før du oppdaget dette slimet? Jeg spør fordi gammel sperm som blir liggende inni skjeden (og så etter hvert renner ut) faktisk kan ligne veldig på EL-slim hvis du ikke er 100 % kjent med hvordan ditt EL-slim er fra før.Anonymous poster hash: a0383...00a
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #5 Skrevet 23. februar 2015 Hadde du hatt sex der mannen fikk utløsning inne i deg dagen før du oppdaget dette slimet? Jeg spør fordi gammel sperm som blir liggende inni skjeden (og så etter hvert renner ut) faktisk kan ligne veldig på EL-slim hvis du ikke er 100 % kjent med hvordan ditt EL-slim er fra før.Anonymous poster hash: a0383...00a Nei hadde ikke hatt sex på flere dager når dette eggløsningslimet kom.Anonymous poster hash: 1b948...c5d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå