Blablaa Skrevet 24. februar 2015 #21 Del Skrevet 24. februar 2015 Barberber med hårene Også ikke hver 3. dag, men når d har vokst litt. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 24. februar 2015 #22 Del Skrevet 24. februar 2015 Hvordan intimbarbere med høvel uten å få nupper???!! Alltid ca et par dager etter barbering klør det og det blir nupper. Samme om jeg bruker et gammel blad eller helt nytt, eller om jeg bruker barberskum eller annet. Rent blad (som i nytt) Vask huden, barber, Vask huden. Skyll nøye. Fukt. Fukt, fukt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 24. februar 2015 #23 Del Skrevet 24. februar 2015 Det er superenkelt. Bruk antibac der du har barbert etter dusj. Ikke hatt nupper på 2 år. Snakk på overkill... Og å drepe hudens naturlige fuktbalanse og immunforsvar... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 24. februar 2015 #24 Del Skrevet 24. februar 2015 Snakk på overkill... Og å drepe hudens naturlige fuktbalanse og immunforsvar... Jeg har brukt det i 2 år og unngått nupper. Jeg spriter hendene mine på jobben sikkert 200 ganger pr vakt, det eneste som skjer er at hendene blir tørre. Men sprit må jeg bruke på hendene på jobben uansett. Man dreper ikke immunforvaret til huden når man bare fjerner bakterier på et lite område 2 ganger i uka. Har heller aldri hatt tørr hud i bikinisonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2015 #25 Del Skrevet 25. februar 2015 Snakk på overkill... Og å drepe hudens naturlige fuktbalanse og immunforsvar... Da bør nå alt av helsepersonell som spriter hendene ørten ganger om dagen vært dævv for lenge siden:P Jeg er også plaget med nupper, uansett hva jeg gjør, og jeg må rett og slett desinfisere barberbladet for hver gang med antibac/unirens. Er for dyrt å ta et helt nytt et for hver gang. Er man ekstra plaget kan man sikkert sterilisere barberbladet med å koke det. Så desinfiser både barberbladet og huden, og så fuktighet. La det tørke før du kler på deg TS:) Gjenta det om nødvendig. Har i alle fall minimert nuppene mine. Anonymous poster hash: 1db77...189 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2015 #26 Del Skrevet 25. februar 2015 Jeg bruker intimolje når jeg barberer og ikke barberskum, blir sjeldnere nupper nå enn når jeg brukte skum. Det er også mye bedre for miljøet der nede, ph-verdiene ødelegges ikke osv Ble anbefalt det av gynekolog hvertfall. Anonymous poster hash: f7c3b...20f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2015 #27 Del Skrevet 25. februar 2015 Første bud - ALDRI engangshøvle. De fra Bic er helt elendige. Gillette er best og gjerne de bladene til mannfolka. Jeg barberer meg hver andre dag til hver dag. Alltid når jeg dusjer, og jeg kjører på godt med intimsåpe. Og så barberer jeg først med hårene, og når de er helt nede, kan jeg finne på å barere mot hårene. Har aldri nupper til tross for hyppig barbering. Huden er myk og fin også. Anonymous poster hash: 31862...0b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå