Gå til innhold

Hvordan intimbarbere med høvel uten å få nupper?!

Teardrop

Anbefalte innlegg

Hvordan intimbarbere med høvel uten å få nupper???!!

Alltid ca et par dager etter barbering klør det og det blir nupper. Samme om jeg bruker et gammel blad eller helt nytt, eller om jeg bruker barberskum eller annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det lurer jeg også på! Har hørt det finnes en krem som skal dempe nuppene, men jeg vet ikke hva den heter :s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unirens skal visstnok hjelpe på dette problemet. Finnes på Kondomeriet og Vita, i hvert fall. For meg hjalp det ikke tilstrekkelig, men kanskje for deg. :)

Anonymous poster hash: 1bd03...caf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd alle triks og tips men ender alltid opp med røde nupper som klør som bare juling. Ga opp høvelen for noen år siden og kjøpte heller en ladyshawer. Freser over med den og får ikke nupper i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har prøvd både unirens og aftershave fra RFSU. Ingen av delene funker på meg.

Anonymous poster hash: 700c4...42d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting funket på meg heller.

Så jeg begynte å epilere. Nå er det nupper rett etter epilering, men de forsvinner etter en dag eller to, så er jeg hårfri i noen uker før jeg må epilere igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Haaploes

Jeg har vokset lenge, men flyttet nylig og er nå på jakt etter ny voksedame. Hardvoks åpnet en ny verden for min del.

Unngår nesten nupper (litt kommer det alltids) ved å barbere med ny høvel, med hårene, peeler lett med sukkerskrubb, og rett i seng uten truse.

Endret av Carali
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Epilering nedentil er jo døden. Leggene går greit, men ikke snakk om at jeg kan gjøre det nedentil.

Grusomt vondt. Må nesten kaste opp, så vondt gjør det.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Epilering nedentil er jo døden. Leggene går greit, men ikke snakk om at jeg kan gjøre det nedentil.

Grusomt vondt. Må nesten kaste opp, så vondt gjør det.

Ikke så behagelig de første gangene, men det går seg til =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HeiHade

Pfb Vanish funker for meg. Svir som satan i noen minutter, men det går over og jeg opplever ikke å få nupper eller inngrodde hår osv senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sliter sjeldent med nupper nedentil, men jeg barberer meg ikke igjen med engang det kommer litt hår, gjorde det før og da fikk jeg nupper. Nå venter jeg til det vokser litt, så håret er litt mykere enn sånne små stubber og det pleier å gå fint.

Anonymous poster hash: a269f...feb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk mange nupper når jeg var nybegynner på intimbarbering og barberte i feil retning. Etter jeg sluttet med det har jeg aldri hatt det problemet. Fikk tips fra en ansatt på kondomeriet en gang om at vibratorrensen deres var ypperlig å smøre i tynt lag på huden etter intimbarbering, står på flasken også at den kan brukes til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg unngår det ved å rett og slett bare barbere hver 2.-3. dag, blir ikke nuppete eller irritert da, men hos meg blir det det om det gjøres daglig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg unngår det ved å rett og slett bare barbere hver 2.-3. dag, blir ikke nuppete eller irritert da, men hos meg blir det det om det gjøres daglig.

Barbere daglig? Er du helt fjern eller? Har du noe hud igjen der nede? HAHAHA. Må ikke finne på å barbere hver dag da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barbere daglig? Er du helt fjern eller? Har du noe hud igjen der nede? HAHAHA. Må ikke finne på å barbere hver dag da!

Skrev jo at jeg ikke gjør det. Har prøvd ved noen anledninger tidligere derimot, og da ble det nupper.

Gjelder ikke bare underlivet, men også legger, går mye bedre om det ikke tas hver dag.

At det tar huden forstår jeg derimot ikke helt...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg husker tilbake når jeg begynte å barbere meg og egentlig noen år der så hadde jeg problemer med nupper og mye kløe. Nå bruker jeg Dr Greve intimvask som barbersåpe og problemet ble fort borte her iallefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...