bippo Skrevet 22. februar 2015 #1 Skrevet 22. februar 2015 Hei! Jeg oppdaterte iMacen min til OS X Yosemite tidligere i dag, og har prøvd å bruke maskinen i ettertid, men den har blitt helt hinsides treg! Kan så vidt åpne Chrome, og da tar det omtrent førti år. Jeg har prøvd å spille (hah, det gikk jo bra), prøvd spotify og litt andre ting, men ting går altså så tregt at jeg har lyst til å slenge hele maskinen i veggen. Er det noen andre som har problemer med dette? Er det noen som vet hvor lang tid det pleier å ta før man får en ny oppdatering som fikser sånt? Jeg holder på å fly i taket her
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2015 #2 Skrevet 22. februar 2015 Jeg synes maskinen min ble raskere. Kanskje du generelt har mye dritt på maskinen din? Prøvd med CCleaner fra Piriform? Anonymous poster hash: 29cbb...97d
bippo Skrevet 22. februar 2015 Forfatter #3 Skrevet 22. februar 2015 Jeg synes maskinen min ble raskere. Kanskje du generelt har mye dritt på maskinen din? Prøvd med CCleaner fra Piriform?Anonymous poster hash: 29cbb...97d Greia er at jeg har ikke noe særlig dritt, og det er en forholdsvis ny harddisk :/ Har 282 GB ledig (av 999 GB totalt), så det er ikke plass det står på heller. Men kan sjekke ut CCleaner.
Apefinger Skrevet 22. februar 2015 #4 Skrevet 22. februar 2015 JA! Oppdaget det med en gang. Venninnen min som jobbet for Eplehuset sier at det ofte kommer inn kunder og klager på Yosemite, så dette er en velkjent sak. Angrer som en hund på at jeg oppdaterte...
trulse Skrevet 22. februar 2015 #5 Skrevet 22. februar 2015 akkurat samme greie er.. oppdaterte å den har blitt fantastisk treg!! å jeg har heller ikke mye dritt på maskinen min.. hatt denne macbook pro 15" siden 2011 eller 2012,å aldri hatt noe problem med den.. men man får jo ikke akkurat gjort om denna oppdateringa heller da..
Gjest Peanut Skrevet 22. februar 2015 #6 Skrevet 22. februar 2015 Det er vel sånn med alt- noen opplever at noe er tregt, mens andre opplever ingen forskjell. Jeg opplever ingen forskjell...annet enn at maskinen er noe mer tregere ved oppstart.
Cata Skrevet 22. februar 2015 #7 Skrevet 22. februar 2015 Velkjent fenomen. Heldigvis prøvde jeg ikke å oppdatere med det samme, og da jeg leste reviews så så jeg at ganske mange opplevde det problemet. Dermed valgte jeg å hoppe over hele Yosemite.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå