AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #1 Skrevet 21. februar 2015 Jeg har utrolig sprukne lepper, og de blør mye! De ser helt forferdelige ut, og jeg har prøvd nesten alt av leppeprodukter:( Noen som vet hva som hjelper?Anonymous poster hash: 7ff81...be5
Gjest Anastasia Skrevet 21. februar 2015 #2 Skrevet 21. februar 2015 Restylane! Jeg har virkelig prøvd alt som fins på markedet av leppebalsam og ingenting hjelper. Var innom legen og hun anbefalte meg restylane. Sprekker og blør hos meg og, gjør kjempevondt.
Kragebein Skrevet 21. februar 2015 #3 Skrevet 21. februar 2015 For det første, sørg for at du ikke er dehydrert. Hvis jeg ikke får i meg nok vann så er leppene det første jeg merker det på. Hvis mine lepper blir skikkelig ille og sprekker opp så skrubber jeg de lett med en mikrofiberklut med varmt vann, tar på leppepomade fra Burt's Bees og et lag med vaselin over. Merker som regel en stor forbedring hvis jeg har det på over natten
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #4 Skrevet 21. februar 2015 La Mer the Balm er best. Dyr, men ekstremt effektiv og drøy i bruk. Anonymous poster hash: c0180...531
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #5 Skrevet 21. februar 2015 Elizabeth Arden 8 hour cream. Anonymous poster hash: 55f58...194
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå