AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #1 Skrevet 21. februar 2015 Er det bare meg, eller er Underholdningsavdelingen på NRK ekstremt lite morsomt? Har forsøkt å se på det noen lørdager nå, og jeg har knapt nok dratt på smilebåndet av en eneste en av sketsjene deres... Robert Stoltenberg funker jo ikke som noe annet enn parodiske figurer, og hvorfor i all verden gidder Steinar Sagen å være med på dette?? Han er jo en SÅ mye bedre humorist enn mange av de som er med der. Anonymous poster hash: b2321...c8d
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #3 Skrevet 21. februar 2015 Jeg snes det er genialt og mener Vidar Magnussen burde bok president og at dere surmaga folka over her må skaffe dere sans for humor. Anonymous poster hash: 915ed...148
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #4 Skrevet 21. februar 2015 Jeg snes det er genialt og mener Vidar Magnussen burde bok president og at dere surmaga folka over her må skaffe dere sans for humor.Anonymous poster hash: 915ed...148 Vidar har jeg sansen for. Han minner en del om Griff Rhys Jones (fra Smith and Jones om noen husker det). De andre er heller flaue å se på. Anonymous poster hash: 2352c...d17
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå