Gå til innhold

Møte vennene til daten for første gang

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har datet en mann i 3 uker og han ville at jeg skulle bli med på fest i kveld. Jeg feiga ut, for jeg ser bare for meg 100 spørsmål fra vennene hans om jeg liker han, og masse greier om meg selv. Ikke vet jeg hva han har sagt til de heller! Dessuten er de fleste spansktalende og jeg får prestasjonsangst for å snakke spansk, selv om det sikkert hadde gått fint :)

Hvordan takla dere å møte vennene til daten for første gang? Jeg sa jeg kunne bli med en annen gang, men sånt er SÅ skummelt! Vi er jo ikke sammen heller, så det blir sånn "nei vi dater da så sånn er det.." Kleeeeint!

Anonymous poster hash: 40d4a...41c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

En grei løsning er jo bare å si: Ekke så sosial jeg, kan vi ikke bare ha sex, og done with it?

Hehe, sånn seriøst sett, så må du vel bare stille opp, det er vel nesten forventet i det lange løp.. Så da er det bare å hoppe i det.

Anonymous poster hash: cc4d6...9e7
Skrevet

En grei løsning er jo bare å si: Ekke så sosial jeg, kan vi ikke bare ha sex, og done with it?

Hehe, sånn seriøst sett, så må du vel bare stille opp, det er vel nesten forventet i det lange løp.. Så da er det bare å hoppe i det.

Anonymous poster hash: cc4d6...9e7

Haha! Uff, men sånt her er såå skummelt! Hva skal jeg si da om noen spør: er dere sammen? hva føler du for han? vil du gifte deg med han?

Vennene hans er ganske rett på sak nemlig.. og jeg aner jo ikke hva han har fortalt de om meg!

Gjest Faerunpedia
Skrevet

Haha! Uff, men sånt her er såå skummelt! Hva skal jeg si da om noen spør: er dere sammen? hva føler du for han? vil du gifte deg med han?

Vennene hans er ganske rett på sak nemlig.. og jeg aner jo ikke hva han har fortalt de om meg!

Si at du ikke har kjent ham så lenge og tar alt med ro.

Jeg foretrekker uansett å treffe vennene i mindre grupper først og ikke rett på fest første gang.

Skrevet

Si at du ikke har kjent ham så lenge og tar alt med ro.

Jeg foretrekker uansett å treffe vennene i mindre grupper først og ikke rett på fest første gang.

Lurt! Det kan jeg si. Vi har jo bare kjent hverandre noen uker. Men ja, enig i at en fest blir litt voldsomt.. selv tenkte jeg å la han møte et vennepar av meg til å begynne med. Så blir det ikke så voldsomt.

Skrevet

Klart det er skummelt, men det er jo bare å hoppe i det. Kommer langt med sannheten om du får spørsmål du ikke kan svare på. Dere har jo tross alt ikke kjent hverandre så lenge. En fest med hans venner er også en god måte og se litt andre sider av han på og bli bedre kjent.

Anonymous poster hash: 8fa1e...4e5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...