Pringle Skrevet 22. februar 2015 #21 Skrevet 22. februar 2015 Hvorfor gir dere slankeråd - mager mat-råd - til en undervektig person med spiseforstyrrelse? 3
Nanami Skrevet 22. februar 2015 #22 Skrevet 22. februar 2015 Hvorfor gir dere slankeråd - mager mat-råd - til en undervektig person med spiseforstyrrelse? Hvor står det at hun er undervektig og har spiseforstyrrelse? 1
Pringle Skrevet 22. februar 2015 #23 Skrevet 22. februar 2015 (endret) Hvor står det at hun er undervektig og har spiseforstyrrelse? Her, der, overalt, på Kvinneguiden Okei, kanskje ikke undervektig ennå, men virker noe spiseforstyrret Endret 22. februar 2015 av Pringle 2
marleen Skrevet 22. februar 2015 Forfatter #24 Skrevet 22. februar 2015 No offence, men du har postet typ 20 innlegg om det du har spist "er sunt?". Dette er begynner å ta litt av. Ja, det du spiser er sunt, men du spiser alt for lite! Gjør deg selv en stor tjeneste og oppsøk hjelp, før det er for sent!Anonymous poster hash: 9e3dd...80c Hv Hvordan hjelp? kan fint spise pizza og mcern mat?
marleen Skrevet 22. februar 2015 Forfatter #25 Skrevet 22. februar 2015 Hvorfor gir dere slankeråd - mager mat-råd - til en undervektig person med spiseforstyrrelse? jeg er langt ifra undervektig haha for noe tull
Maleficenta Skrevet 22. februar 2015 #26 Skrevet 22. februar 2015 Hvorfor gir dere slankeråd - mager mat-råd - til en undervektig person med spiseforstyrrelse? Det har ikke jeg fått med meg at hun har
Gjest Godjente Skrevet 23. februar 2015 #27 Skrevet 23. februar 2015 Står jo i et innlegg at hun er 168 og 70 kg, så da er hun jo normalvektig og ikke undervektig. Lag ditt eget krydder ja, for det er mange karbohydrater i ferdigpakkene. Bytt ut vanlig kjøttdeig med karbonadedeig, bruk grove lefser. Og ekstra lett rømme. Da blir det veldig lite kalorier og et sunt måltid
Maleficenta Skrevet 23. februar 2015 #28 Skrevet 23. februar 2015 Ikke at jeg tror ts har det men man kan være normalvektig etter skalaen og likwvel ha en spiseforstyrrelse. Ikke bmi alene som avgjør det 2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #29 Skrevet 23. februar 2015 Hun har jo opprettet en haug med likelydende tråder (typ "blir jeg feit av å spise 5 salatblader?"), og virker i alle fall å ha et usunt forhold til mat. TS: slapp av! Du trenger ikke å ekskludere matvarer eller å sulte deg for å gå ned i vekt! Etter det du skriver på forumet spiser du altfor lite. Anonymous poster hash: 657ab...a17
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå