Gå til innhold

JIPPY, JEG BLE FRUE I GÅR!!!!!!!!!!!!!!!!! Kjempelangt.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

:D Jeg og mannen min har nå vært gjennom en av de største dagene i vårt liv, det er helt sikkert. Vi hadde bryllupet på gården hos mine foreldre, med middag i garasjen, dans inni låven og bar i stallen. Vi har jobbet med dette i mange uker, med å vaske, rydde og ordne, og det ble så flott!!!!!!!!!! :P

Det var jo veldig væravhengig fordi det var og beregnet at man skulle være mye ute, og ettersom tiden gikk fulgte vi veldig nøye med på værmeldingene... Dagen før bryllupet var det veldig skiftende vær, men med forholdsvis mye regn og masse knott og mygg når det var opphold. Men på den store dagen våknet vi opp til halvfint vær som bedret seg til knallblå himmel utpå dagen.

Vielsen var nydelig. jeg gikk inn med far, og med sønnen vår som brudesvenn. Han gikk foran meg og far og kastet roseblad på gulvet. Det var så flott at jeg holdt på å stortute. Mannen min var også nydelig i nyinnkjøpt bunad. Da vi hadde sagt ja var det ut på kirketrappen for å få gratulasjoner, og med 85 gjester ++ ble det endel klemming... Koselig.

Så stod hest og kjerre og ventet på oss, og vi og forloverene hadde en kjempefin tur hjem til gården med champange og kos... Det var bare helt topp!!! Vel fremme var det tid for fotografering, men gjestene koste seg med drikke og litt plukkmat. Under middagen var det masse taler, og det virket som folk koste seg veldig. I det hele tatt var det bare kanonbra fest, og jeg har aldri i mitt liv følt meg så vel og vakker som jeg gjorde i går, fikk masse kompliment og skryt. I tillegg var jeg en populær dansepartner... :ler:

Dette var bare helt topp, og mange av gjestene sa at det var det beste bryllupet de hadde vært i, og det kan jeg vel si for min del også(kanskje ikke så rart).

Men i dag har vi vært kjempeslitne og tanken på å rydde opp etter festen sliter vi litt med...

Klem fra den nygifte...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GRATULERER SÅ MYE!

Det hørtes jo ut som en fantastisk dag: alt perfekt! :D

For en fin måte å feire bryllupet på; hjemme på gården. Ja, dere har vel hatt mye jobb i forkant med å få alt i stand - det blir jo liksom noe annet enn å overlate det fullstendig til andre i et selskapslokale etc. Flott å høre at det gikk så bra, og det er vel ekstra deilig for dere som har hatt så mye forberedelse, at det ble vellykket.

Kos dere videre; med minnene og ikke minst hverandre! :wink:

Klem fra lilleBRURA.

Skrevet

Gratulerer så mye :) Det høres ut som om dere fikk en strålende dag :)

Lykke til videre som mann og kone! :)

Skrevet

Gratulerer så masse til dere begge, og lykke til vidre i ekteskapet.

Skrevet

Tusen takk for gratulasjoner. Vi hadde en kjempe dag, og nå sitter vi igjen med skiten og minnene... :ler: Det var mye å gjøre før også, men det var absolutt verd all jobbingen!!!

Skrevet

Sukk, så fint det hørtes ut!!!

Gratulerer så mye og lykke til videre :D

Klem fra meg

Gjest *Perser*
Skrevet

GRATULERER SÅ MYE!

det hørtes ut som dere hadde en vakker dag :)

ønsker dere masse lykke i framtiden :)

Skrevet

Gratulerer såååå mye! Det hørtes ut som en fantastisk dag!

Klem fra

Fru Ingvild

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...