Thomasine Skrevet 12. august 2004 #1 Skrevet 12. august 2004 Er så lei av å ikke får tilbakemeldinger på bilder jeg sender.... :-( :-x I disse digitale tider blir bare digital-fotoapparatet brukt i vårt hjem! Enkelt og greit og mye enklere å "dele" med seg også!! Så, når jeg får til et blinkskudd eller tre av barna blir det sendt ut til alle besteforeldre og andre som måtte ha interesse av de. Men tror dere jeg får en liten tilbakemelding på at de var morsomme/fine/vakre eller liknende??!! Nei, som regel ingenting! :-? Og om jeg spør ved en anleding om de har fått bildene og hva de synes - ja da sier de selvfølgelig at de er fine og at de synes det er sååå hyggelig å få slikt på mail innimellom!! Ja, det hadde vært hyggeligere å sende det om jeg hadde fått noen tilbakemeldinger også!! I disse mail-tider er det da ikke så vanskelig å sende en liten tilbakemelding...?! :klø:
Gjest GreenSky Skrevet 12. august 2004 #2 Skrevet 12. august 2004 Hadde undret litt på det ja, hvis jeg ikke fikk noe svar. Ikke på morro-mail som blir sent til alle, men bilder, osv. er noe annet.
LilleBille Skrevet 12. august 2004 #3 Skrevet 12. august 2004 Synes det er uforskammet å ikke svare jeg.. Hvertfall når det er bilder av noen som burde bety noe for dem.
Gjest GreenSky Skrevet 12. august 2004 #4 Skrevet 12. august 2004 Men jeg må si at det er kule besteforeldre som kan mail og slikt. Det kan ikke mine.
Gjest gjesten Skrevet 12. august 2004 #5 Skrevet 12. august 2004 Jeg synes det er rart at du ikke får tlbakemelding fra besteforeldre. Slike ting gjøres av høflighet overfor sine medmennesker. Min egen bestemor (nå 80) klager selv på "ungdommen" som ikke sier takk eller gir annen tilbakemelding når gave er sent til bursdager og lignende . Neste gang du snakker med disse personene får du spørre om de ikke har mottat bildet, og si at du kanskje trodde de var blitt borte i posten når du ikke hørte noe . Er lov med en ørliten hvit løgn, så tar de muligens hintet.
Gjest gjesten Skrevet 12. august 2004 #6 Skrevet 12. august 2004 Oops, overså dette med e-post. Da nytter det selvsagt ikke med at bildene er mistet i postgangen. Men er jo ikke alltid e-post kommer frem heller, så kan allikevel dra en nødløgn om at du trodde de kanskje ikke kom gjennom eller noe sånt .
Gjest 1111 Skrevet 12. august 2004 #7 Skrevet 12. august 2004 Jeg skjønner godt at du vil ha tilbakemelding når du sender bilder, det tar dem ikke mer enn et par minutter å sende en kjapp mail tilbake.
Thomasine Skrevet 12. august 2004 Forfatter #8 Skrevet 12. august 2004 Ja, godt å høre at dere er enige og at det ikke bare er meg som "forventer" for mye!! :) Forresten gjelder det også svigerinner/svogre og andre på egen alder også... :-? :-)
Gjest Anonymous Skrevet 12. august 2004 #9 Skrevet 12. august 2004 Jeg kuttet ut mailer/bilder til folk som ikke gidder.fikk aldri avar. Tolker det at de ikke er intr. i noe fra meg. Sender bare til de jeg får svar fra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå