AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #1 Skrevet 21. februar 2015 Har en populær kafe her. De selger hjemmelaget mat fra bunnen av, rimelig er de også. Hyggelig betjening Jeg har ikke spist middag der, før i går. Har bare vært innom til kaffe, rundstykke osv Kafeen er slik at den er åpen. Slik at du ser inn til tilredning av mat. Det skal sies at de som har klaget, så er det for det tar or lang tid å få maten. Blir sånn mumling. Det skyldes at store perioder er det bare en på jobb. I går, så drev denne personen å ryddet, tørket bord, tømte søppel. Så kom det folk i kassen og betalte for kaffe og kake...flere som skulle det. Så kom jeg og stilte meg i kø, bestilte middagen min. ¨Personen går altså rett fra kassen og beg på maten. ikke innom vasken for å vaske hender. Satt slik til at jeg så dette flere ganger. Er vel minstekrav at man vasker hender.??? Anonymous poster hash: ed905...bbf
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #2 Skrevet 21. februar 2015 Er dette i Oslo? Har opplevd det samme. Anonymous poster hash: 477d8...a15
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2015 #3 Skrevet 22. februar 2015 Nei, det er ikke i Oslo. Jeg syns det er uhørt, at samme person som rydder, vasker, har kassen, skal holde på med mat. Greit at samme person tar maten, men første man gjør før man entrer kjøkkenbenken er å vaske hendene Ser mattilsynet har vært der, og skjemaet som var hengt opp, så var det bare smilefjes. De kan umulig ha sett hva de driver med Folk skryter veldig av maten, og jeg er enig der. Fantastisk. De som driver den har ikke kokkeutdannelse, men en kan jo være flink til å lage mat uten den. Voksne damer Uansett, så mangler de kunnskap om hygiene. Jeg kommer til å si fra neste gang, på en diskre måte. Anonymous poster hash: ed905...bbf
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2015 #4 Skrevet 22. februar 2015 Dette er heeeelt vanlig. Ville ikke løftet et øyebryn...Anonymous poster hash: e1390...88e 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå