AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #1 Skrevet 21. februar 2015 Jeg ble ansatt i heltidsstilling nå i januar, har jeg krav på feriepenger i juni? Og hvis jeg ikke får feriepenger får jeg vanlig lønn da? Eller må jeg greie meg uten penger den måneden. Dette er kommunal sektor, kommunen jeg jobber i utbetaler feriepenger i juni. Beklager hvis dette er dumme spørsmål, men jeg er nylig blitt ansatt og dette er min første "ordentlige" jobb.Anonymous poster hash: 1aeb4...5ac
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #2 Skrevet 21. februar 2015 Du får utbetalt feriepenger for dette året og neste år sommeren 2016Anonymous poster hash: 34a58...341
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #3 Skrevet 21. februar 2015 Du får den vanlige lønnen din da, som alle andre vanlige månederAnonymous poster hash: 34a58...341
Gjest Nori Skrevet 21. februar 2015 #4 Skrevet 21. februar 2015 Feriepenger opptjenes året før. De feriepengene som utbetales i år ble dermed tjent i fjor. Om du ikke tar ferie får du lønn, tar du ferie får du ingenting de ukene du eventuelt ikke jobber.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #5 Skrevet 21. februar 2015 Feriepenger opptjenes året før. De feriepengene som utbetales i år ble dermed tjent i fjor. Om du ikke tar ferie får du lønn, tar du ferie får du ingenting de ukene du eventuelt ikke jobber. Det er dette svaret du skal høre på, TS. De to tidligere er i beste fall veldig upresise. Anonymous poster hash: ecc4c...673 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #6 Skrevet 21. februar 2015 Feriepenger opptjenes året før. De feriepengene som utbetales i år ble dermed tjent i fjor. Om du ikke tar ferie får du lønn, tar du ferie får du ingenting de ukene du eventuelt ikke jobber. Takk for svar Anonymous poster hash: 1aeb4...5ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå