Nettinettet Skrevet 21. februar 2015 #1 Skrevet 21. februar 2015 Poengterer at dette er til UFRIVILLIGE single menn. Jeg er fullstendig klar over at det finnes single menn her inne som trives med singel tilværelsen. Sånn.... Du som er ufrivillig singel og aldri får napp hos den damen du vil få napp hos, eventuelt blir dumpa etter en stund... : Har du mange guttevenner? Sitter nemlig og ser gjennom kundemappene mine og alle mennene jeg har i kundemappen som sliter med å være bra nok for de damene de treffer har svært få eller ingen guttevenner. Tilfeldigheter? 3
sjonkelrolf Skrevet 21. februar 2015 #2 Skrevet 21. februar 2015 Guttevenner? Eller mener du jentevenner? Har jo venner, men ingen jentevenner...
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #3 Skrevet 21. februar 2015 Det jeg tror har mer å si er om de er introverte eller ekstroverte... Som du og vet så tar kvinner aldri initiativ...og for introverte så er det desto vanskeligere å ta steget videre da. Anonymous poster hash: 0dd43...74f 4
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #4 Skrevet 21. februar 2015 Handler vel om sosiale egenskaper generelt. Introverte har da også venner. Jeg tror det er litt enklere å klage over at man sliter med å finne dame enn at man er ensom eller ikke får venner. Sistnevnte er et enda verre tabu. Selv om det er et like stort problem for livskvaliteten. Anonymous poster hash: f308c...1b4 4
Nettinettet Skrevet 21. februar 2015 Forfatter #5 Skrevet 21. februar 2015 Jeg mener ikke venner, jeg mener guttevenner. Å være en del av en kompisgjeng. Reiser på gutteturer, spiller poker, drikker øl og ser på fotball, eller gjør sånne andre ting guttegjenger gjør. Det jeg tror har mer å si er om de er introverte eller ekstroverte... Som du og vet så tar kvinner aldri initiativ...og for introverte så er det desto vanskeligere å ta steget videre da. Anonymous poster hash: 0dd43...74f Mange av kundene mine har flere venninner, men ingen guttevenner.. De er heller ikke introverte men sosiale og åpne for å komme i kontakt med andre. Det virker bare som om de knytter bedre bånd med jenter enn med gutter, samtidig så klarer de ikke skape relasjoner utenom vennskap med jenter over lengre tid. 3
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #6 Skrevet 21. februar 2015 Har fortsatt en del guttevenner, ja, men har ikke gjort noe som helst for å prøve å opprettholde de vennskapene. Snarere har jeg vel kanskje aktivt sabotert dem. Jeg har nemlig funnet ut at jeg er lykkeligst når jeg er alene, uten å måtte forholde meg til andre mennesker, uavhengig av kjønn. Anonymous poster hash: b0d13...e1f
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #7 Skrevet 21. februar 2015 Jeg mener ikke venner, jeg mener guttevenner. Å være en del av en kompisgjeng. Reiser på gutteturer, spiller poker, drikker øl og ser på fotball, eller gjør sånne andre ting guttegjenger gjør. Jeg er gutt, men spiller ikke poker, drikker nesten aldri alkohol og liker ikke fotball. Kjenner også andre gutter i samme situasjon. Bare sånn apropos. Men skjønner poenget ditt. Anonymous poster hash: b0d13...e1f 4
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #8 Skrevet 21. februar 2015 Har nesten bare guttevenner, de få jentevennene jeg har er alle i forhold... Anonymous poster hash: 8aff7...b57
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #9 Skrevet 21. februar 2015 Jeg mener ikke venner, jeg mener guttevenner. Å være en del av en kompisgjeng. Reiser på gutteturer, spiller poker, drikker øl og ser på fotball, eller gjør sånne andre ting guttegjenger gjør. Mange av kundene mine har flere venninner, men ingen guttevenner.. De er heller ikke introverte men sosiale og åpne for å komme i kontakt med andre. Det virker bare som om de knytter bedre bånd med jenter enn med gutter, samtidig så klarer de ikke skape relasjoner utenom vennskap med jenter over lengre tid. Ja de har venninner fordi de har blitt friendzona ...det er da noe helt annet enn å ta rollen mann til kvinne. Så blir det til at de bruker fritiden sin på å være taxi for disse "venninnene"...det er jo så kunstig og lite sunt for dem selv at det bør de ihvertfall legge seg av med. Så må du lære dem å ikke være tilgjennelig 24\7 bare fordi det er et kvinnfolk inni bildet. Ha såpass selvrespekt at de ikke tilpasser hele timeplanen resten av uka\mnd\året til fordel for et kvinnfolk som har friendzona dem for lenge siden. Anonymous poster hash: 0dd43...74f 2
Nettinettet Skrevet 21. februar 2015 Forfatter #10 Skrevet 21. februar 2015 Ja de har venninner fordi de har blitt friendzona ...det er da noe helt annet enn å ta rollen mann til kvinne. Så blir det til at de bruker fritiden sin på å være taxi for disse "venninnene"...det er jo så kunstig og lite sunt for dem selv at det bør de ihvertfall legge seg av med. Så må du lære dem å ikke være tilgjennelig 24\7 bare fordi det er et kvinnfolk inni bildet. Ha såpass selvrespekt at de ikke tilpasser hele timeplanen resten av uka\mnd\året til fordel for et kvinnfolk som har friendzona dem for lenge siden. Anonymous poster hash: 0dd43...74f Jeg tror nok ikke det er slik. De har ikke noen slike følelser for disse jentene og driver ikke å leker taxi for dem. Voksne mennesker vi snakker om her. Og det hadde jo vært hekt ok hvis det ikke hadde vært for at de ikke har guttevenner som de har det sånn med. Det synes jeg er tankevekkende og grunnen til at jeg spør. Hvorfor har enkelte gutter ikke guttevenner men jentevenner? Er det også årsaken til at de ikke har kjærester? De mange noe som gjør at andre gutter vil henge med dem og damene vil være kjæreste med dem? 3
sjonkelrolf Skrevet 21. februar 2015 #11 Skrevet 21. februar 2015 Hvorfor har enkelte gutter ikke guttevenner men jentevenner? Er det også årsaken til at de ikke har kjærester? De mange noe som gjør at andre gutter vil henge med dem og damene vil være kjæreste med dem? På den andre siden, hvis man ikke har jentevenner i nær omgangskrets kan man kanskje "miste" noe mtp. å bygge relasjoner med jenter.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #12 Skrevet 21. februar 2015 Jeg tror nok ikke det er slik. De har ikke noen slike følelser for disse jentene og driver ikke å leker taxi for dem. Voksne mennesker vi snakker om her. Og det hadde jo vært hekt ok hvis det ikke hadde vært for at de ikke har guttevenner som de har det sånn med. Det synes jeg er tankevekkende og grunnen til at jeg spør. Hvorfor har enkelte gutter ikke guttevenner men jentevenner? Er det også årsaken til at de ikke har kjærester? De mange noe som gjør at andre gutter vil henge med dem og damene vil være kjæreste med dem? Kvinner bruker menn som resursser. De har to bokser de kan sette de i. Enten er det sex, eller så er det andre resursser. Så simpelt. Problemet oppstår når de prøver å finne en fyr som passer inn i begge bokser samtidig. Anonymous poster hash: 0c61d...06c 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #13 Skrevet 21. februar 2015 Jeg tror nok ikke det er slik. De har ikke noen slike følelser for disse jentene og driver ikke å leker taxi for dem. Voksne mennesker vi snakker om her. Og det hadde jo vært hekt ok hvis det ikke hadde vært for at de ikke har guttevenner som de har det sånn med. Det synes jeg er tankevekkende og grunnen til at jeg spør. Hvorfor har enkelte gutter ikke guttevenner men jentevenner? Er det også årsaken til at de ikke har kjærester? De mange noe som gjør at andre gutter vil henge med dem og damene vil være kjæreste med dem? *kremt* jo ...ellers har du blitt lurt godt. For å si det rett ut så er tankegangen dypt der inne den at "bare jeg er grei nok nå så får jeg vel meg noe snart" Jenter på den andre siden samler på guttevenner ikke fordi de har så veldig mye til felles med dem MEN det er en plass å "søke" medlidenhet samt at ringe til når man trenger noe som skal bæres, kjøres, bil som skal ses på ...osv osv. Litt samme tankegangen som med gammelt verktøy og andre ting man ikke kaster. Det kan jo være du får bruk for det ? Hvor mange av kundene dine har ikke tenkt "mhmm hvorfor ligger hun stadig vekk og ***** på han der ***** og klager til meg over han hele uke deretter ? Anonymous poster hash: 0dd43...74f 5
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #14 Skrevet 21. februar 2015 Hvorfor har enkelte gutter ikke guttevenner men jentevenner? Er det også årsaken til at de ikke har kjærester? De mange noe som gjør at andre gutter vil henge med dem og damene vil være kjæreste med dem? Hvorfor har noen jenter ikke jentevenner men guttevenner? Noen ganger tror jeg at det ganske enkelt hender at noen menn er mer feminine av natur og noen jenter er mer maskuline av natur, og kommer bedre overens med det motsatte kjønn. Det er en fair greie, men da er det kanskje også en mindre gruppe menn/kvinner de passer med romantisk, som er deres motsetning, ergo også atypisk for sitt kjønn. Mens mange som faller i denne hopen er kanskje noen som sliter litt med å relatere seg til andre menn eller kvinner. Det er jo en kjensgjerning at mange jenter som sliter med å få jentevenner ender opp med å henge med guttene, fordi guttene aksepterer dem i gjengen uansett. Kanskje er det tilsvarende for noen menn - at de aldri synes de har klart å bli en del av "gjengen" blant gutta og kanskje finner alle ritualene de har imellom seg litt fremmede. Så tilbringer de tid med jenter i stedet, men der ble de kun en "venn" og jenter er naturligvis ikke veldig interessert i å ligge med en mann som er "en av jentene" og ikke kul nok for andre menn å henge med. Anonymous poster hash: f308c...1b4
Nettinettet Skrevet 21. februar 2015 Forfatter #15 Skrevet 21. februar 2015 På den andre siden, hvis man ikke har jentevenner i nær omgangskrets kan man kanskje "miste" noe mtp. å bygge relasjoner med jenter. Jeg sier ikke at det er negativt å ha jentevenner, jeg sier ikke at noe er negativt egentlig.. jeg bare spør om dere som er ufrivillige single har guttevenner.. Henger dere med gutta??
Nettinettet Skrevet 21. februar 2015 Forfatter #16 Skrevet 21. februar 2015 Hvorfor har noen jenter ikke jentevenner men guttevenner? Noen ganger tror jeg at det ganske enkelt hender at noen menn er mer feminine av natur og noen jenter er mer maskuline av natur, og kommer bedre overens med det motsatte kjønn. Det er en fair greie, men da er det kanskje også en mindre gruppe menn/kvinner de passer med romantisk, som er deres motsetning, ergo også atypisk for sitt kjønn. Mens mange som faller i denne hopen er kanskje noen som sliter litt med å relatere seg til andre menn eller kvinner. Det er jo en kjensgjerning at mange jenter som sliter med å få jentevenner ender opp med å henge med guttene, fordi guttene aksepterer dem i gjengen uansett. Kanskje er det tilsvarende for noen menn - at de aldri synes de har klart å bli en del av "gjengen" blant gutta og kanskje finner alle ritualene de har imellom seg litt fremmede. Så tilbringer de tid med jenter i stedet, men der ble de kun en "venn" og jenter er naturligvis ikke veldig interessert i å ligge med en mann som er "en av jentene" og ikke kul nok for andre menn å henge med. Anonymous poster hash: f308c...1b4 Ja absolutt.. Men nyttig for meg å vite om det er en linje mellom manko (ikke lyst på) guttevenner og det å ikke klare holde på¨en dame.. At det som gjør at de ikke føler seg vel med andre gutter/menn også kan gjøre at de mangler det som gjør at damene finner dem attraktive.. 1
Nettinettet Skrevet 21. februar 2015 Forfatter #17 Skrevet 21. februar 2015 *kremt* jo ...ellers har du blitt lurt godt. For å si det rett ut så er tankegangen dypt der inne den at "bare jeg er grei nok nå så får jeg vel meg noe snart" Jenter på den andre siden samler på guttevenner ikke fordi de har så veldig mye til felles med dem MEN det er en plass å "søke" medlidenhet samt at ringe til når man trenger noe som skal bæres, kjøres, bil som skal ses på ...osv osv. Litt samme tankegangen som med gammelt verktøy og andre ting man ikke kaster. Det kan jo være du får bruk for det ? Hvor mange av kundene dine har ikke tenkt "mhmm hvorfor ligger hun stadig vekk og ***** på han der ***** og klager til meg over han hele uke deretter ? Anonymous poster hash: 0dd43...74f Mange av disse jentenevennene er godt gift og de har vært venner siden de var små. Tror vi tenker på litt forskjellige type menn her. 2
sjonkelrolf Skrevet 21. februar 2015 #18 Skrevet 21. februar 2015 Jeg sier ikke at det er negativt å ha jentevenner, jeg sier ikke at noe er negativt egentlig.. jeg bare spør om dere som er ufrivillige single har guttevenner.. Henger dere med gutta?? Hvis man bare har guttevenner, er det ikke så mange andre å henge med, er det vel?
Nettinettet Skrevet 21. februar 2015 Forfatter #19 Skrevet 21. februar 2015 Hvis man bare har guttevenner, er det ikke så mange andre å henge med, er det vel? Da fikk jeg ikke med meg at du skrev at du bare hadde guttevenner. Takk for infoen Er dere mye ute på ting sammen?
sjonkelrolf Skrevet 21. februar 2015 #20 Skrevet 21. februar 2015 Da fikk jeg ikke med meg at du skrev at du bare hadde guttevenner. Takk for infoen Er dere mye ute på ting sammen? Som regel er det vors og byen. Selv har jeg en del å gjøre på ukedagene (jobb, trening etc.) så da blir det som regel i helgene at man kan prioritere sosialt liv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå