AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #1 Skrevet 21. februar 2015 Hva skal til for at mann kan kalle seg selv for jomfru? Leste nettopp om en jente her inne som ikke hadde hatt blowjobs eller oralsex, men er det ikke oralsex som er det som omhandler det og ta jomfrudomen da, eller mener dere at man IKKE er jomfru viss mann enten har gitt handjob, blowjob, eller analsex? Anonymous poster hash: 3c3a6...9e6
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #2 Skrevet 21. februar 2015 Hvorfor er alle besatt av tanken på jomfrudom? Hvorfor er samfunnet så opptatt av hvorvidt en person er jomfru? Anonymous poster hash: 36da4...55f 2
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #3 Skrevet 21. februar 2015 Hvorfor er alle besatt av tanken på jomfrudom? Hvorfor er samfunnet så opptatt av hvorvidt en person er jomfru? Anonymous poster hash: 36da4...55f Jeg forstår det heller ikke. At samfunnet definerer personer så mye etter en liten handling som ikke akkurat fører med seg store endringer... Anonymous poster hash: 76587...d1d
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #4 Skrevet 21. februar 2015 Hvorfor er alle besatt av tanken på jomfrudom? Hvorfor er samfunnet så opptatt av hvorvidt en person er jomfru? Anonymous poster hash: 36da4...55f Fordi det sier mye om vedkomne. En jente som alle er pult er ikke noe en kan ta stolthet i å kalle for "bare min". Ihvertfall slik jeg og kompisene mine ser det. Man har to typer jenter. De man har det moro med, og de man gifter seg med. Det er dessverre slik at i Norge er det stor overvekt av første typen, mens den andre typen blir det stadig færre av. Anonymous poster hash: 74d71...516
Real Virtuality Skrevet 21. februar 2015 #5 Skrevet 21. februar 2015 En gang i tiden, i visse kulturer, hadde jo kanskje jomfrubegrepet en eksistensberettigelse. Men i vår moderne vestlige kultur skjønner jeg ikke helt hvorfor vi skal være så besatte av å stemple folk eller konkurrere om å ha flest mulig sexpartnere og å debutere i tidligst mulig alder. Sex kan jo være så mangt, og jeg innbiller meg faktisk at kvalitet, ikke kvantitet, er viktigst -- i hvert fall for meg personlig.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #6 Skrevet 21. februar 2015 Analsex, oralsex og handjob er jo sex. Likevel vil jeg si man er jomfru til man har hatt samleie. Da er neste spørsmål: hva med lesbiske? Er de for alltid jomfruer??? Anonymous poster hash: 9792e...192 2
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #7 Skrevet 21. februar 2015 Fordi det sier mye om vedkomne. En jente som alle er pult er ikke noe en kan ta stolthet i å kalle for "bare min". Ihvertfall slik jeg og kompisene mine ser det. Man har to typer jenter. De man har det moro med, og de man gifter seg med. Det er dessverre slik at i Norge er det stor overvekt av første typen, mens den andre typen blir det stadig færre av. Anonymous poster hash: 74d71...516 Så gutter kan leke seg rundt og gjøre hva de vil, mens jenter må holde seg jomfru for å bli mer verdt som konemateriale? Anonymous poster hash: ffacc...528 4
Fame Skrevet 21. februar 2015 #8 Skrevet 21. februar 2015 Analsex, oralsex og handjob er jo sex. Likevel vil jeg si man er jomfru til man har hatt samleie. Da er neste spørsmål: hva med lesbiske? Er de for alltid jomfruer??? Anonymous poster hash: 9792e...192 De har samleie de og, men ok.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #9 Skrevet 21. februar 2015 Fordi det sier mye om vedkomne. En jente som alle er pult er ikke noe en kan ta stolthet i å kalle for "bare min". Ihvertfall slik jeg og kompisene mine ser det. Man har to typer jenter. De man har det moro med, og de man gifter seg med. Det er dessverre slik at i Norge er det stor overvekt av første typen, mens den andre typen blir det stadig færre av. Anonymous poster hash: 74d71...516 Så det finnes ingen mellomting altså? Så snart en jente har mistet jomfrudommen er hun dømt til å bli akutt nymfoman helt uten grenser og ligge rundt? Den der tankegangen om å dele inn jenter i gøye horer og rene/jomfruelige konematerialer er interessant og mildt sagt ego. For at du skal ha noen jenter å ligge rundt med må jo noen jenter være litt løsere i strikken. Hadde alle jenter tviholdt på jomfrudommen til etter at de ble gift hadde du og dine kompiser antakelig blitt dritsur fordi dere ikke fikk dere noe. Det er litt som å insistere på å få lov til å bla gjennom aviser og blader på butikken, men velge en urørt utgave lengre bak i hylla når man bestemmer seg for å kjøpe. Man skal liksom ha retten til å ta for seg og besudle omgivelsene med sine basilusker, men likevel kreve å få velge det som ingen har tatt borti før. Hva med å slutte å være så ego? Anonymous poster hash: 0e6c3...836 3
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #10 Skrevet 21. februar 2015 Så det finnes ingen mellomting altså? Så snart en jente har mistet jomfrudommen er hun dømt til å bli akutt nymfoman helt uten grenser og ligge rundt? Den der tankegangen om å dele inn jenter i gøye horer og rene/jomfruelige konematerialer er interessant og mildt sagt ego. For at du skal ha noen jenter å ligge rundt med må jo noen jenter være litt løsere i strikken. Hadde alle jenter tviholdt på jomfrudommen til etter at de ble gift hadde du og dine kompiser antakelig blitt dritsur fordi dere ikke fikk dere noe. Det er litt som å insistere på å få lov til å bla gjennom aviser og blader på butikken, men velge en urørt utgave lengre bak i hylla når man bestemmer seg for å kjøpe. Man skal liksom ha retten til å ta for seg og besudle omgivelsene med sine basilusker, men likevel kreve å få velge det som ingen har tatt borti før. Hva med å slutte å være så ego? Anonymous poster hash: 0e6c3...836 Da hadde vi bare giftet oss i yngre alder. Verre er det ikke. Er melka dritgod så kjøper vi gjerne kua. Sålenge ikke andre har drevet og drukket den melka. Gratis. Anonymous poster hash: 74d71...516
Gjest Trollkarlen Skrevet 21. februar 2015 #11 Skrevet 21. februar 2015 Så gutter kan leke seg rundt og gjøre hva de vil, mens jenter må holde seg jomfru for å bli mer verdt som konemateriale? Anonymous poster hash: ffacc...528 Og kvinner blir gledelig sammen med menn som har et slikt syn på kvinner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå