AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #1 Skrevet 21. februar 2015 Hvilken av disse foretrekker du? Jeg har sett på begge seriene, og jeg mener at True Blood er veldig mye bedre, så mye bedre at den ikke burde sammenlignes med Vampire Diaries, men etter å ha lest litt på nettet, ser jeg at det er noen som foretrekker VD fremfor True Blood? Anonymous poster hash: ff0cc...8da
Gjest Olivia Benson Skrevet 21. februar 2015 #2 Skrevet 21. februar 2015 Jeg liker begge seriene. Lite kan slå første sesong av True Blood, men det tapte seg sånn utover sesongene at samlet sett lar jeg meg lettere underholde av Vampire Diaries. Jeg likte veldig godt storylinen med The Originals i VD. I TB ble det veldig mye rart etter hvert, og det toppet seg litt for meg med hele den alve-greia. Mange spennende karakterer i TB, bare synd historiene ble så dårlige utover serien.
Aliqua Skrevet 21. februar 2015 #3 Skrevet 21. februar 2015 Jeg liker Vampire Diaries best. Har faktisk ikke sett hele True Blood enda, da jeg syntes den tapte seg MYE etter hvert som serien gikk.
Avalon Skrevet 21. februar 2015 #4 Skrevet 21. februar 2015 Er enig i at True Blood tapte seg litt, men det stoppet ikke meg å se alle sesongene med stor iver. VD har jeg sett noen repriser av, og for meg er det programmet der totalt intetsigende egentlig. Jeg får bare ikke noe utav det. Merkelig nok så liker jeg the originals da (kan ha en del med britiske, pene vampyrer å gjøre)
Leonora8 Skrevet 21. februar 2015 #6 Skrevet 21. februar 2015 True blood!! Så noen episoder av VPs første sesong, men ble for high school "drama" for min smak. 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #7 Skrevet 21. februar 2015 Vampire diaries. Anonymous poster hash: 8849c...729
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2015 #9 Skrevet 22. februar 2015 Jeg liker begge seriene. Lite kan slå første sesong av True Blood, men det tapte seg sånn utover sesongene at samlet sett lar jeg meg lettere underholde av Vampire Diaries. Jeg likte veldig godt storylinen med The Originals i VD. I TB ble det veldig mye rart etter hvert, og det toppet seg litt for meg med hele den alve-greia. Mange spennende karakterer i TB, bare synd historiene ble så dårlige utover serien. Jeg liker Vampire Diaries best. Har faktisk ikke sett hele True Blood enda, da jeg syntes den tapte seg MYE etter hvert som serien gikk. Er enig i at True Blood tapte seg litt, men det stoppet ikke meg å se alle sesongene med stor iver. VD har jeg sett noen repriser av, og for meg er det programmet der totalt intetsigende egentlig. Jeg får bare ikke noe utav det. Merkelig nok så liker jeg the originals da (kan ha en del med britiske, pene vampyrer å gjøre) Jeg er ikke enig i at True Blood tapte seg etter de første sesongene, selvfølgelig har ikke alle sesongene vært like gode som en første sesongen, men serien er bedre enn veldig mange andre TV-serier, deriblant Vampire Diaries som er ganske elendig, jeg ser den av ren vane Likre forøvrig da The Originals var med i VD. Anonymous poster hash: ff0cc...8da
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2015 #10 Skrevet 22. februar 2015 True blood!! Så noen episoder av VPs første sesong, men ble for high school "drama" for min smak. Vampire diaries! Vampire diaries. Anonymous poster hash: 8849c...729 Vampire diaries :D Jeg kan ikke begripe at folk foretrekker VD fremfor True Blood, men det kan jo være at folk ikke har sett True blood? Som Leonora skriver, er VD veldig "high-school", den har ikke den samme dybden som True blood har, karakterene er kjedeligere og har mindre substans, skuespillerferdighetene til skuespillerne på True Blood er i en helt annen liga enn ferdighetene til skuespillerne på VD. True Blood er rå og upolert! Egentlig kan ikke seriene sammenlignes, men jeg syns det er fascinerende at folk syns VD er bedre! Anonymous poster hash: ff0cc...8da 2
Gjest Olivia Benson Skrevet 22. februar 2015 #11 Skrevet 22. februar 2015 Hjelper ikke med gode skuespillerferdigheter når historien er crap. Det ultimate målet er jo å bli underholdt, og da må det fenge.
Rosewood Skrevet 22. februar 2015 #12 Skrevet 22. februar 2015 Jeg kan ikke begripe at folk foretrekker VD fremfor True Blood, men det kan jo være at folk ikke har sett True blood? Som Leonora skriver, er VD veldig "high-school", den har ikke den samme dybden som True blood har, karakterene er kjedeligere og har mindre substans, skuespillerferdighetene til skuespillerne på True Blood er i en helt annen liga enn ferdighetene til skuespillerne på VD. True Blood er rå og upolert! Egentlig kan ikke seriene sammenlignes, men jeg syns det er fascinerende at folk syns VD er bedre! Anonymous poster hash: ff0cc...8da Ok. Jeg foretrekker VD anywho. Du får synes hva du vil
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2015 #13 Skrevet 22. februar 2015 Jeg kan ikke begripe at folk foretrekker VD fremfor True Blood, men det kan jo være at folk ikke har sett True blood? Som Leonora skriver, er VD veldig "high-school", den har ikke den samme dybden som True blood har, karakterene er kjedeligere og har mindre substans, skuespillerferdighetene til skuespillerne på True Blood er i en helt annen liga enn ferdighetene til skuespillerne på VD. True Blood er rå og upolert! Egentlig kan ikke seriene sammenlignes, men jeg syns det er fascinerende at folk syns VD er bedre! Anonymous poster hash: ff0cc...8da Slått deg at folk liker forskjellige ting??? ---- Jeg liker begge seriene like godt. Anonymous poster hash: 7cf18...3c4
Solskinnstøv Skrevet 22. februar 2015 #14 Skrevet 22. februar 2015 Kanskje True Blood er bedre kvalitetsmessig, men jeg blir mer underholdt av VD Tror ikke den holder på så veldig mye lenger, siden den repterer seg selv veldig nå, men jeg liker den fortsatt
Gjest Veritaserum Skrevet 22. februar 2015 #15 Skrevet 22. februar 2015 Vampire Diaries er best. Elsker Damon, men savner den ondskapsfulle-Damon som var i de første sesongene. True Blood var smertefullt å se på. Men så alle sesongene. Digget Jason, hatet sookie. Den dialekten i første episodene, omg smertefullt! Hadde likt serien om de hadde droppet sookie, hun ødela alt for meg. Ellers så elsket jeg Bill, Sam og Eric. Jessica var plagsom, men ikke like ille som Sookie.
Arianna Skrevet 22. februar 2015 #16 Skrevet 22. februar 2015 Damon er med i VD, så da vinner de lett min stemme! :D
Rosewood Skrevet 22. februar 2015 #17 Skrevet 22. februar 2015 Ja selvfølgelig, Damon er med og... Så ja, god nok grunn alene til å se på VD :D
Duckie Skrevet 22. februar 2015 #18 Skrevet 22. februar 2015 True Blood, enig i at VD blir alt for high-school drama. Jeg regner med at det er forskjellige målgrupper for de to seriene? At yngre gjerne foretrekker VD (uten at det er noen absolutt fasit selvsagt).
Gjest Runforit Skrevet 22. februar 2015 #19 Skrevet 22. februar 2015 De kan ikke sammenlignes. Blir som å sammenligne "blade runner" og "interview with a vampire" Selv om begge handler om vampyrer er historiene totalt forskjellige. Når det er sagt så er VD utrolig lett underholdning og det blir ikke kjedelig da de er flinke med nye tvister. TB er helt ok, men ble litt kjeldelig i perioder. Digger også The Originals. 1
Rosewood Skrevet 22. februar 2015 #20 Skrevet 22. februar 2015 The Originals også ja, elsker det og. Elijah og Klaus :D ❤️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå