frk.89 Skrevet 21. februar 2015 #1 Skrevet 21. februar 2015 Vi skulle i vår døpt vår lille jente og kontaktet med det et samfunnshus i november ang leie av lokale. I kontrakten så står det at kansellering av leiekontrakt må skje senest 3 mnd før avtalt dag, hvis det skjer senere må man betale 50% av leiesummen. MEN det står også at kontrakten må signeres og returneres senest 14 dager etter kontrakten er sendt fra utleier, hvis ikke vil reservasjonen bli annullert. Kontrakten ble sendt 16 dager etter den ble mottatt. Sendte mail til utleier ang sent svar og de sa at det gikk fint - vi hadde booket lokalet. Så er mitt spørsmål (hvis alle forstår hva jeg mente) kan vi slippe å betale 50% av leiesummen? Eller er vi bundet til kontrakten?
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #2 Skrevet 21. februar 2015 Dere er bundet. Anonymous poster hash: 39e8a...530
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #3 Skrevet 21. februar 2015 Vi skulle i vår døpt vår lille jente og kontaktet med det et samfunnshus i november ang leie av lokale. I kontrakten så står det at kansellering av leiekontrakt må skje senest 3 mnd før avtalt dag, hvis det skjer senere må man betale 50% av leiesummen. MEN det står også at kontrakten må signeres og returneres senest 14 dager etter kontrakten er sendt fra utleier, hvis ikke vil reservasjonen bli annullert. Kontrakten ble sendt 16 dager etter den ble mottatt. Sendte mail til utleier ang sent svar og de sa at det gikk fint - vi hadde booket lokalet. Så er mitt spørsmål (hvis alle forstår hva jeg mente) kan vi slippe å betale 50% av leiesummen? Eller er vi bundet til kontrakten? Etter 14 dager kan utleier velge å kansellere bookingen, men ettersom de valgte å ikke gjøre det er det de opprinnelige vilkårene som gjelder. Altså må dere betale 50% dersom dere velger å avbooke. Anonymous poster hash: afd68...743
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå