Siam Skrevet 12. august 2004 #1 Del Skrevet 12. august 2004 Enkelt og greit: På hvilken dag i syklusen har du eggløsning? Jeg har rundt dag 15-17, tror jeg.... Har ikke brukt eggløsningstester, så det er bare utifra når jeg får mensen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zmurfette Skrevet 12. august 2004 #2 Del Skrevet 12. august 2004 Egentlig så aner jeg jo ikke, men ut fra når jeg har mensen så vil jeg tro sånn rundt dag 14... (Har syklus på 28 dager.) Men kanskje jeg har bommet helt, siden jeg ikke har klart å bli gravid enda. På den andre siden så har jeg hatt eggløsning ombord i langdistansefly begge månedene vi har prøvd, så det ble ikke noe prøving på den "kritiske"(?) dagen akkurat... Er ikke så ivrig på å begynne å tempe eller med eggløsningstester eller sånt, for det virker så inmari pes. Men så er jeg fryktelig utålmodig etter at det skal klaffe også, da. Så om jeg blir utålmodig nok, så kanskje... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 12. august 2004 #3 Del Skrevet 12. august 2004 Jeg hadde på dag 16 i en gjennomsnittelig 27 dagers syklus med 11 dagers lutealfase. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. august 2004 #4 Del Skrevet 12. august 2004 Veronal: hvordan fant du så nøyaktig dato for EL? Tempet du eller brukte du EL-tester? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 12. august 2004 #5 Del Skrevet 12. august 2004 Sitat Veronal: hvordan fant du så nøyaktig dato for EL? Tempet du eller brukte du EL-tester? Jeg har gjort begge deler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 12. august 2004 #6 Del Skrevet 12. august 2004 Sitat På den andre siden så har jeg hatt eggløsning ombord i langdistansefly begge månedene vi har prøvd, så det ble ikke noe prøving på den "kritiske"(?) dagen akkurat... Har du aldri tenkt på å melde deg inn i titusenmeters klubben...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Engel2 Skrevet 12. august 2004 #7 Del Skrevet 12. august 2004 Eggløsningstestene mine viser at jeg har eggløsning på dag 15. Har syklus på 26 dager, altså 11 dagers lutealfase. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zmurfette Skrevet 13. august 2004 #8 Del Skrevet 13. august 2004 Sitat Har du aldri tenkt på å melde deg inn i titusenmeters klubben...? Ikke etter at jeg så hvor trangt det egentlig er på flytoalettene... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. august 2004 #9 Del Skrevet 13. august 2004 zmurfette skrev: Ikke etter at jeg så hvor trangt det egentlig er på flytoalettene... :-? For ikke å snakke om hvor møkkete og ulekkert det er der! 10-tusenmeters-klubben funker nok best på 1.klasse tenker jeg. (Men der er aldri jeg...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cuddly Skrevet 13. august 2004 #10 Del Skrevet 13. august 2004 Ca dag 15, det var ivertfall det EL-tester viste for ca 1 år siden. Og syklusene mine har vært ganske stabil, så det er dag 13-16 vi ser på som "viktig å være hjemme" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå