AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #1 Skrevet 21. februar 2015 Jeg er gravid, men vet ikke hva som skjer her... hadde brun utflod i uke 5/6, og fikk se at alt så bra ut på privat ul i uke 7 (tok direkte kontakt hos privat). Nå er jeg i uke 11, men så litt lyserosa utflod igjen... hva er det som skjer?? Er dette tegn på SA/MA?? Jeg skal til første kontroll neste uke, kan jeg da fortelle om dette - og hva skjer videre - får jeg ny tidlig ultralyd? Er bekymret... er sånne blødninger et dårlig tegn? Er så lei av å ikke bare få være en av de som aldri blør... Anonymous poster hash: 0fc3a...44a
camillasa Skrevet 21. februar 2015 #2 Skrevet 21. februar 2015 Det trenger ikke å bety at noe er galt... Det er veldig normalt å ha utflod i alle slags farger tidlig i svangerskapet Jeg blødde første gang i uke 10 og deretter omtrent hver mnd akkurat som vanlig mens.. men har en frisk gutt på 2 år Men greit å få sjekket det da! Men det et desverre ikke så mye å gjøre enn å vente å se og håpe på det beste! Lykke til på kontrollen og håper alt er i orden 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå