Gå til innhold

Usikker på 1. date med en fra tinder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har da blitt kjent med en veldig søt og hyggelig fyr fra tinder. Så langt så godt, vi har snakket sammen via sms og telefon i litt over en uke.

Vi er begge over middels interessert i film og det er en film han ikke har sett som han så gjerne vil se med meg, derfor kom spørsmålet ganske automatisk om vi kunne se film her hos meg og jeg tenkte ikke veldig mye over det før vi hadde satt dato og tid.

MEN så begynner jeg å lese her inne på singelforumet at det er ikke lurt å ha 1. date, første-gang-man-ser-hverandre-date hjemme. Jeg vet alt dette med stranger danger osv. Men nå har vi satt dato for å møtes og jeg begynner å angre på det da jeg leser her inne at det ikke er lurt.

Noen råd/tips?

Anonymous poster hash: b97c2...4ea
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare vær ærlig og si det til ham, at du helst vil møtes på en offentlig plass første gangen? Hvis han er normalt oppegående skjønner han det.. Hvorfor gjøre det så vanskelig for deg selv?

Anonymous poster hash: f80a4...77c
  • Liker 1
Skrevet

Hvis du bor i kollektiv/med en annen kan det vel gå fint med 1. date hjemme. Men selv ville jeg møtt fyren ute for en kaffe eller øl først, han kan jo være skikkelig klein og da er det greit å ha mulighet til å avslutte det tidlig.

Anonymous poster hash: ee514...315

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...